واکنش صریح وزیر بهداشت به "گورخوابی"/ انصاف نیست

وزیر بهداشت نسبت به اخبار "گورخوابی" واکنش نشان داد و گفت: این‌ افراد، ایرانی و انسان هستند و متاسفانه ما نقش و سهم خودمان را در ایجاد این شرایط کمرنگ می‌بینیم و این انصاف نیست.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سید حسن هاشمی در اجلاس معاونین اجتماعی و قائم مقام‌های روسای دانشگاه‌ها در امور اجتماعی با اشاره به اخبار گورخوابی در حاشیه شهریار، گفت: در هفته گذشته بحث گورخواب‌ها مطرح شد و گفتند که این افراد معتاد متجاهر هستند. اما باید گفت این افراد ایرانی و انسان که هستند. از کجا معلوم که این افراد به خاطر سوء مدیریت ما اینطور نشدند؟ متاسفانه ما نقش و سهم خودمان را در ایجاد این شرایط کمرنگ می‌بینیم و این انصاف نیست.
هاشمی تصریح کرد: مگر این افراد در کشور چند نفرند؟. نهایتا آنها ۴۰ تا ۵۰ هزار نفر هستند. واقعا نمی‌توان این افراد را ساماندهی کرد؟. متاسفانه می‌بینیم که در این جریان شهرداری تقصیر را گردن وزارت رفاه می‌اندازد و وزارت رفاه نیز تقصیر را به کس دیگری نسبت می‌دهد.
وی ادامه داد: باید بدانیم که این تصاویر و اتفاقات حاصل عملکرد ماست و به نام نظام جمهوری اسلامی نوشته می‌شود. باید توجه کرد که اگر از روز اول این مسائل را به دست مردم داده بودیم، تا کنون این مسائل حل شده بود. البته ما انگار از مردم هم می‌ترسیم و توهماتی داریم و می‌گوییم حتما کسی که می‌خواهد وارد این حوزه ها شود قصدی دارد و برای رضای خدا نمی‌خواهد و یا آنکه می‌خواهد وزیر یا وکیل شود و گروهی راه بیاندازد و در انتخابات یا تصمیم گیری‌های سیاسی موثر باشد. به همین دلیل است که به تناقض می افتیم.

منبع:ایسنا

706/700

کد خبر: 718738

وب گردی

وب گردی