سامسونگ از یخچال‌ هوشمند Smart Hub 2.0 رونمایی کرد

سامسونگ پیش از برگزاری نمایشگاه CES 2017 محصولات خانگی هوشمند جدیدش را معرفی کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سامسونگ در آستانه نمایشگاه CES 2017 از یخچال‌ هوشمند مجهز به فناوری Smart Hub 2.0 رونمایی کرد. به‌علاوه تعدادی اجاق توکار هوشمند توسط این شرکت معرفی شدند. این دستگاه‌ها از قابلیت Samsung Payy در کره جنوبی پشتیبانی خواهند کرد و قابلیت‌های آن‌ها به‌نوعی تکمیل می‌شود.

Family Hub 2.0 شامل یخچال‌های سه‌در، چهاردر فرانسوی و مدل‌های خاص چهاردر خواهد بود. کاربران می‌توانند استفاده‌های متنوعی از این قابلیت داشته باشند. به‌عنوان مثال می‌توان از صفحه‌نمایش بزرگ و ۲۱.۵ اینچی این یخچال‌ها برای ساختن پروفایل‌های شخصی، اشتراک عکس و اطلاعات، یادداشت و دیگر موارد استفاده کرد.

سامسونگ برای تکمیل امکانات سیستم خانه هوشمند خود، با سرویس‌هایی مانند Grubhub، Nomiku، Glympse، Ring، Spotify و iHeartRadio همکاری‌هایی را شروع کرده است. یکی از این قابلیت‌ها، استفاده از دوربینی برای مشاهده محتویات یخچال و چک کردن آن‌ها است.

مدیر بخش لوازم خانگی سامسونگ، Byung-Sam Seo درباره‌ی محصولات جدید خانه‌ی هوشمند می‌گوید:

پس از یک سال که از عرضه محصولات خانگی هوشمند می‌گذرد، Family Hub توانسته است به‌خوبی معنای آشپزخانه‌های هوشمند را متحول کند و به کاربران قابلیت مدیریت خرید، ارتباط با دوستان و آشنایان و دسترسی به امکانات تفریحی از محل آشپزخانه را بدهد.

سامسونگ علاوه بر معرفی Smart Hub 2.0، تجهیزات توکار و هوشمند خود را نیز معرفی کرد. این سری از تجهیزات شامل فرهای تکی و دوبل دیواری، اجاق‌های توکار گازی، اجاق توکار القایی، اجاق توکار الکتریکی و هود توکار است. برخی از این تجهیزات قابلیت‌های هوشمندی مانند Samsung Smart Divider دارند که به آشپز اجازه می‌دهد سه بخش مجزا و کاربردی را برای آشپزی با آن‌ها تعبیه کند.

تمامی این تجهیزات جدید در نمایشگاه CES به‌تفصیل معرفی خواهند شد.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 718780

وب گردی

وب گردی