اپلیکیشن AB Screen Recorder: ضبط ویدیو از صفحه نمایش اندروید

AB Screen Recorder اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید از صفحه‌نمایش گوشی خود فایل ویدیویی تهیه کنید.

به گزارش ایسکانیوز، احتمالا برای شما هم پیش آمده است که قصد آموزش انجام کاری را در گوشی اندروید به شخصی که دور از شما قرار دارد، داشته باشید. در این مواقع معمولا وجود آن فرد در کنار شما امری ضروری است و یاددادن روش انجام آن کار از پشت تلفن یا با پیام امری غیر‌ممکن خواهد بود. در این مواقع بهترین راه برای آموزش‌های از راه دور، همان‌طور که در سایت‌های آموزشی شاهد آن هستید، ضبط ویدیو و ارسال آن برای شخص مقابل است که AB Screen Recorder این وظیفه را به‌خوبی برای شما انجام می‌دهد و با تهیه‌ی ویدیویی باکیفیت از تمام جزئیاتی که در گوشی شما در حال رخ دادن است، یک فایل کامل برای آموزش موضوع‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید آن را برای دوستانتان ارسال کنید یا حتی در وب‌سایت خود قرار دهید تا بازدیدکنندگان با دانلود آن، روش انجام مطلب آموزش داده‌شده را بیاموزند. گزینه‌ی جالب دیگری که AB Screen Recorder برای ضبط ویدیو از صفحه‌نمایش در اختیار شما قرار می‌دهد قابلیت ضبط صدا است؛ به‌طوری که با فعال کردن آن، تمامی صداهای پخش‌شده در سیستم‌عامل گوشی، در ویدیوی مربوطه نیز ضبط خواهد شد. اگر هنگام ضبط ویدیو به یک بازی مراجعه کنید، صدا و موسیقی بازی نیز در ویدیوی شما ضبط خواهد شد.

اما مهم‌ترین استفاده‌ای که این ویژگی خواهد داشت، ضبط صدا از میکروفون گوشی است؛ به‌طوری که شما می‌توانید هنگام انجام مراحل مختلف، با صدای بلند توضیحات لازم را ارائه کنید تا توسط میکروفون گوشی، صدای شما نیز روی ویدیو ضبط شود. طبیعتا برای تهیه‌ی یک آموزش ویدیویی ساده برای یک شخص نیازی به این کار وجود نخواهد داشت؛ اما زمانی که قصد استفاده عمومی‌تری از این موضوع داشته باشید و برای مثال ویدیوی مورد نظر را به قصد انتشار در وب‌سایت‌های آموزشی تهیه می‌کنید، می‌توانید با استفاده از این ویژگی، ویدیوی ساخته‌شده را بیش از پیش به یک ویدیوی آموزشی استاندارد تبدیل کنید. کیفیت ویدیوی ضبط‌شده نیز قابل تغییر خواهد بود و شما می‌توانید مشخص کنید که با چه کیفیتی از صفحه‌نمایش فیلم تهیه کنید. اگر رزولوشن گوشی شما HD باشد، حتی می‌توانید ویدیوهایی با کیفیت HD تهیه کنید و سطح فایل آموزشی خود را از لحاظ کیفیت تصویری نیز بالا ببرید. لمس‌هایی که در هنگام ضبط ویدیو انجام می‌دهید همگی با یک نشانه مشخص خواهند بود و کاربر نهایی که قصد تماشای ویدیو را دارد، می‌تواند با مشاهده‌ی بخش‌هایی که لمس کرده‌اید، به‌طور بسیار گویا‌تری متوجه آموزش شما در ویدیوی ضبط‌شده شود. AB Screen Recorder برای اجرا به اندروید ۵ یا بالاتر نیاز دارد که همین پیش‌نیاز باعث شده است تعداد دانلود زیادی کسب نکند و در پلی‌استور گوگل تنها ۵ هزار بار دانلود شود. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 718798

وب گردی

وب گردی