قیمت احتمالی خودروی الکتریکی فارادی فیوچر مشخص شد

با نزدیک شدن به نمایشگاه CES 2017 اطلاعات بیشتری از اتومبیل الکتریکی فارادی فیوچر به گوش می رسد. طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است از این خودرو در بامداد فردا در لاس وگاس پرده برداری شود.

به گزارش ایسکانیوز، خودروی الکتریکی فارادی فیوچر مورد بحث نسخه مفهومی نبوده و یک نسخه تولید شده است که طبق پیش بینی ها قرار است از سال 2018 برای فروش عرضه شود. اطلاعات بیشتر منتشر شده در مورد برچسب قیمت خودروی الکتریکی فارادی فیوچر حاکی از آن است که اتومبیل مذکور احتمالاً با قیمت 150 تا 200 هزار دلار به فروش خواهد رسید.

گفتنی است، این خودروی الکتریکی پشتیبان شده توسط LeEco به لطف بهره گیری از باتری حجیم 92 کیلو وات ساعتی خود، قادر است مسافتی معادل با 482 کیلومتر را با هر شارژ کامل طی کند. همچنین از نظر سرعت و شتاب نیز نسبت اتومبیل رقیب یعنی تسلا «مدل X» سریع تر خواهد بود.

لازم به ذکر است، فارادی فیوچر هم اکنون به دنبال سرمایه گذارانی است تا آن را از نظر مالی کمی تقویت کنند. LeEco و فارادی فیوچر در حال حاضر با مشکلات مالی متعددی دست و پنجه نرم می کنند و به نظر می رسد که امید آنها تنها به نمایشگاه CES باشد تا بتوانند سرمایه گذاران را به سوی خود جذب کنند.

پیش از این اعلام شده بود که اگر کمپانی فارادی فیوچر نتواند در نمایشگاه موفق ظاهر شود، ماه فوریه ورشکست خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

205/200

کد خبر: 718813

وب گردی

وب گردی