نسخه آزمایشی اندروید 7.1.1 برای اکسپریا ایکس سونی عرضه شد

اندروید 7.1.1 نوقا در قالب طرح آزمایشی شرکت سونی برای گوشی‌ هوشمند اکسپریا ایکس این شرکت عرضه شده است.

به گزارش ایسکانیوز، سونی به‌روزرسانی جدید را در قالب بیلدنامبر 38.3.A.0.41 پیش روی کاربران قرار داده و این آپدیت تنها برای کاربرانی که در طرح Android Software Program این شرکت ژاپنی ثبت‌نام کرده باشند قابل دریافت خواهد بود. به‌روزرسانی جدید به‌صورت OTA در اختیار کاربران خواهد بود اما در صورت عدم مشاهده اعلان مربوط به دریافت این به‌روزرسانی، باید به‌طور دستی به قسمت تنظیمات گوشی مراجعه و در دسترس قرارگرفتن آن را بررسی کنید.

اکسپریا ایکس پیش از این اندروید 7.0 را هم در قالب برنامه آزمایشی سونی برای عرضه نسخه‌های جدید اندروید دریافت کرده بود. با این تفاسیر، مطئنا تغییرات قابل توجهی را با نصب و استفاده از این نسخه جدید اندروید شاهد نخواهید بود. سونی به‌روزرسانی امنیتی ماه دسامبر را در کنار قابلیت‌های پیش‌فرض اندروید 7.1.1 نظیر امکان‌ استفاده از میان‌برهای برنامه‌ای و پشتیبانی از PS4 Remote Play در این آپدیت ادغام کرده است.

امکان راه‌اندازی مجدد گوشی از منوی خاموش و روشن کردن که به گفته سونی مورد توجه کاربران بوده از دیگر قابلیت‌های جدید به‌حساب می‌آید. دوربین اکسپریا ایکس هم به گفته سونی پس از نصب این به‌روزرسانی جدید، در مدت‌زمان کمتری راه‌اندازی و در دسترس قرار می‌گیرد. سونی اندروید 7.1.1 را اولویت ویژه شرکت خود خوانده و مدعی شده قصد دارد پیش از دیگر شرکت‌های فعال بازار، این نسخه از اندروید را برای گوشی‌های غیر گوگلی منتشر کند.

200/202

منبع: فارنت

کد خبر: 718842

وب گردی

وب گردی