جوهری: بیشترین تعامل را با فدراسیون کشتی خواهم داشت

رییس جدید فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای گفت: از هر حرکتی که به جهانی شدن این رشته منجر شود حمایت خواهم کرد.

به گزارش ایسکانیوز،رییس جدید فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای با بیان این که اصراری برای به دست گرفتن مسئولیت کشتی پهلوانی ندارد، گفت: از هر حرکتی که به جهانی شدن این رشته منجر شود حمایت خواهم کرد.

مجتبی جوهری پس از انتخاب به عنوان رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای با بیان این که مهم‌ترین هدفش بسط و توسعه ورزش‌های زورخانه ای در سراسر کشور با تعامل گسترده با همه افراد تاثیرگذار است، گفت‌: ما باید در ابتدا ورزش‌های زورخانه‌ای را در سطح ملی قوی کنیم و آن را جا بیاندازیم تا پس از آن به جهانی شدن این رشته اقدام کنیم. لازم است مربی و ورزشکاران حرفه‌ای در این رشته تربیت شوند تا علاوه بر نقاط مختلف کشور به دیگر کشورها نیز اعزام شود تا این رشته را به جهانیان معرفی کنند.

وی افزود: باید همه بسیج شویم تا ورزش‌های زورخانه ای را در جهان جا بیاندازیم و آن را جهانی کنیم. من از همه فدراسیون های اثرگذار و افراد می‌خواهم که در این راه دست به دست هم دهیم و با کمک یکدیگر به ورزش‌های زورخانه ای کمک کنیم.

جوهری درباره سپرده شدن کشتی پهلوانی به فدراسیون کشتی و این که چه موضعی در این باره خواهد داشت، خاطر نشان کرد: اعتقادم بر این است این رشته در فرهنگ فدراسیون وجود دارد کما این که نام فدراسیون نیز به کشتی پهلوانی مزین شده است، اما ما از هر فعالیت و تلاشی که به جهانی شدن این رشته کمک کند استقبال می‌کنیم و جلوی آن را نمی گیریم. ما معتقد نیستیم که حتما کشتی پهلوانی در سیطره ما باشد ،‌ بلکه ما در این راه کمک می‌کنیم تا فدراسیون کشتی بتواند این رشته را در جهان به خوبی معرفی کند. هیچ مشکلی با فدراسیون کشتی در این باره نداریم،‌ بلکه تعامل زیادی هم خواهیم داشت. من خودم کشتی‌گیر بودم و مطمئنا تعامل بسیار خوبی بین دو فدراسیون برقرار خواهد شد.

604

کد خبر: 718853

وب گردی

وب گردی