سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: فعالیت انتخاباتی را شروع نکرده‌ایم

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: هنوز فعالیت انتخاباتی حزب را آغاز نکردیم اما جلسات برگزار می شود تا در این چارچوب نقش خود را در انتخابات آینده ایفا کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، اسماعیل شجاعی پیرامون برنامه‌های انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه اظهار داشت: هنوز فعالیت انتخاباتی حزب آغاز نشده است اما جلسات برگزار می شود تا در این چارچوب نقش خود را در انتخابات آینده ایفا کنیم.

وی در رابطه با دیدار احزاب اصلاح طلب با حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان گفت: اطلاعی در این رابطه ندارم.

شجاعی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظر شما احزاب اصلاح‌طلب کاندیدای دیگری را در کنار روحانی برای انتخابات سال آینده معرفی خواهند کرد، گفت: رهبران اصلاحات در انتخابات 96 از روحانی حمایت می‌کنند.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با اشاره به اینکه جریان اصلی اصلاح طلب از روحانی حمایت جدی خواهد کرد ادامه داد: بعضی از گروه ها شروطی برای روحانی دارند و موضوعاتی است که باید با آقای روحانی در میان گذاشته شود.

شجاعی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با ائتلاف تمامی احزاب اصلاح طلب برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ خاطرنشان کرد: ائتلاف باید با سیاست کلی بدنه اصلاحات منطبق باشد و ما به آن پایبند هستیم. حزب اعتدال و توسعه در سال ۹۲ و ۹۴ در ائتلاف حضور داشت و در انتخابات آینده نیز به آن چارچوب پای‌بند خواهد بود.

308/300

کد خبر: 718948

وب گردی

وب گردی