برنامه آزاد و فرنگی‌کاران اردونشین تا جام تختی و جام جهانی

اردونشینان تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی تا پایان هفته جاری طبق برنامه مسابقات جام تختی و جام جهانی به دو گروه تقسیم می شوند.

به گزارش ایسکانیوز، برنامه تمرینی اردوی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی با صلاحدید کادر فنی این دو تیم از پایان هفته جاری تغییر خواهد کرد و مدعیان دو رویداد مهم بین المللی پیش رو طبق برنامه جدید به تمرین خواهند پرداخت.

بر این اساس آن دسته از آزاد وفرنگی کارانی که واجد شرایط حضور در جام تختی هستند تا روز جمعه در اردو خواهد ماند و سپس برای حضور در این مسابقات به مدت یگ هفته از تمرینات سنگین درون اردویی معاف می شوند. البته این نفرات در مدت یک هفته باقی مانده تا جام تختی به رغم عدم حضور در خانه کشتی، همچنان به تمرینات سبک و کنترل وزن خود ادامه خواهند داد.

از سوی دیگر اردونشینان واجد شرایط برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۷ کشتی آزاد تهران نیز تا روز جمعه در اردوی تیم های ملی خواهند ماند و سپس به یک مرخصی چند روزه می روند تا بعد از این استراحت کوتاه، دوباره از اوایل هفته آینده با حضور در خانه کشتی به تمرینات خود برای حضور در جام جهانی ادامه دهند.

مسابقات بین المللی کشتی آزاد ، فرنگی و پهلوانی جام تختی در روزهای ۲۲ تا ۲۴ دی ماه و رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد در سال ٢٠١٧ میلادی با حضور هشت تیم برتر دنیا در روزهای ٢٨ و ٢٩ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

604/101

کد خبر: 719055

وب گردی

وب گردی