نشست مشترک معاونت امور جوانان هلال احمر استان مازندران و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رامسر

در راستای افزایش سطح تعاملات و همکاری های فی ما بین جمعیت هلال احمر استان مازندران و دانشگاه آزاد اسلامی ، نشست مشترکی با حضور احمدی معاونت امور جوانان هلال احمراستان مازندران و شیروانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رامسر در اتاق ریاست این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، معاونت امور جوانان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های واحد رامسر در برگزاری مانورهای مختلف گفت: ظرفیت دانشجویی در هلال احمر بسیار مهم و ارزشمند می باشد. با توجه به توانمندی های علمی که در دانشگاه وجود دارد می تواند با تربیت نیروهای متخصص به جمیعت هلال احمر کشور و استان کمک زیادی نماید. واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در کنار سایر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در استان همکاری بسیار خوبی در برگزاری جشنواره های استانی و حتی کشوری دارند.

وی در ادامه گفت: جمعیت هلال احمرشهرستان رامسر این آمادگی را دارد با توجه به موقعیت جغرافیایی و توریستی بودن این شهرستان از بستر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسربرای کاهش آسیب پذیری جامعه در زمینه های فرهنگی با نام کانون جمعیت هلال احمردانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر همکاری نماید.

دکتر علی خلخالی رئیس واحد رامسر ضمن تشکر از حضور خانم احمدی و آقای شیروانی و هیأت همراه با تأکید بر اهمیت نقش هلال احمر در ایجاد آرامش و پیشگیری در بحران، آمادگی کامل این دانشگاه را برای توسعه کانون هلال احمر با مشارکت دانشجویان اعلام نمود.

200

کد خبر: 719068

وب گردی

وب گردی