رکورد بی سابقه در «برادوی»

در آخرین هفته از سال ۲۰۱۶ رکورد فروش هفتگی تئاتر‌های برادوی شکسته شد.

به گزارش ایسکانیو به نقل از هالیوودریپورتر، بر اساس آمار منتشر شده از سوی برادوی لیگ مجموع فروش ۳۳ نمایش روی صحنه برادوی در هفته پایانی سال ۲۰۱۶ به رقم بی‌سابقه ۴۹ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار رسید.

از آنجا که هفته پایانی سال در تقویم برادوی با فرارسیدن ۲۵ دسامبر به پایان رسیده بود، فروش هفته پایانی سال ۲۰۱۶ را می‌توان آغازی قدرتمند برای سال تازه تئاترهای برادوی در نظر گرفت.

سال گذشته در همین زمان علیرغم حضور ۳۸ نمایش روی صحنه، فروش برادوی ۴۳ میلیون دلار بود. تعداد تماشاگران نیز در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته افزایش داشت. در هفته پایانی سال ۲۰۱۶ بیش از ۳۵۹ هزار نفر به تماشای نمایش‌های روی صحنه رفتند.

در این میان باز هم نمایش «همیلتون» بود که بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داد. قیمت بالای بلیت پرمیوم این نمایش کمک کرد تا در یک هفته به فروشی بیشتر از سه میلیون و ۳۰۰ هزار دلار دست یابد.

نمایش‌های «شرور» و «شیرشاه» به ترتیب دومین و سومین نمایش پرفروش هفته پایانی سال بودند. دیزنی علاوه بر «شیر شاه» نمایش پرفروش دیگری نیز روی صحنه برادوی داشت. «علاءالدین» در هفته پایانی سال بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار دلار بلیت فروخت.

آمار فروش سال ۲۰۱۶ برادوی هفته گذشته منتشر شد. مجموع فروش نمایش‌های برادوی در سال ۲۰۱۶ بیش از یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون دلار بود.

منبع: خبرآنلاین
501

کد خبر: 719103

وب گردی

وب گردی