محمدزاده : تشریح اهمیت مدیریت دارایی و سرمایه‌های راه‌آهن/ استفاده از دانش سازمانی درجهت حفظ سرمایه‌های ملی/ تاکید بر توسعه راه‌آهن همگام با آموزش نیروی انسانی

مدیرعامل راه‌آهن بابیان اینکه «جشنواره ایده و اقدام نکات قابل‌تأملی به من آموخت» به اهمیت مدیریت دارایی و سرمایه‌های راه‌آهن اشاره و تصریح کرد باید این مسئله همچنان پیگیری شود و برای دستیابی به یک شبکه ایمن، اقتصادی، سلامت، چابک و مورد رضایت شهروندان مورد نظر باشد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی سعید محمدزاده در مراسم رونمایی از سه رویداد بهره‌برداری از پروژه نت، جشنواره ایده و اقدام و توانمندسازی نیروی انسانی اظهار داشت: امروز ۲.۵ میلیون ثانیه از مسئولیت من به‌عنوان مدیرعامل شرکت راه‌آهن می‌گذرد که بیانگر زودگذر بودن زمان و دچار افسوس و ناراحتی شدن در صورت بی‌توجهی است.

وی افزود: امروز چهل روز از حادثه غمبار سانحه برخورد دو قطار مسافربری در ایستگاه هفتخوان می‌گذرد و ضمن عرض تسلیت امیدوارم با دقت در کار و ارتقا ایمنی در جبران اتفاقات تلاش بیشتری داشته باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به توجه مجلس و دولت به حمل‌ونقل ریلی گفت: این توجه مسئولیت بنده و سایر معاونان و مدیران راه‌آهن را بسیار سنگین کرده است؛ زیرا باید تمرکز بیشتری بر حفظ سرمایه‌های ملی، استفاده از فرصت پدید آمده و بهره‌برداری از آن داشته باشیم.

محمدزاده تصریح کرد: منافع ملی نسبت به راه‌آهن اهمیت بیشتری دارد لذا طبق وظیفه باید اقدامات صحیح و مناسب مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گیرند.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن در ادامه به سرگذشت شرکت نوکیا و فورد اشاره کرد و گفت: باید به دنبال رشد و توسعه راه‌آهن با ایجاد تحول، آموزش و یادگیری در راه‌آهن باشیم. ازاین‌رو با برگزاری پروژه توسعه نیروی انسانی در راه‌آهن امیدواریم کارکنان این شرکت روزبه‌روز قدرتمندتر و قوی‌تر از گذشته جلو روند وبه سمت پیشرفت گام بردارند.

وی بابیان اینکه «جشنواره ایده و اقدام نکات قابل‌تأملی به من آموخت» گفت: در هر حال باید الگوی ما این باشد که صرف سرمایه‌های ملی برای رفع مشکلات در حالی که در دستیابی به نتیجه مثبت بعد از تعریف چندین راهکار ناکامی حاصل شده است، کار عبث و بیهوده‌ای است. لذا باید با اعتقاد به این شعار که «هر فکری ارزشمند است» از تمام دانش سازمانی برای ارتقا راه‌آهن کشور استفاده شود تا هر جا که لازم بود از فکرهای نو استفاده شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت مدیریت دارایی و سرمایه‌های راه‌آهن تصریح کرد: باید این مسئله که در زمان دکتر پورسیدآقایی مدیرعامل سابق راه‌آهن آغاز شد همچنان پیگیری شود و برای دستیابی به یک شبکه ایمن، اقتصادی، سلامت، چابک و مورد رضایت شهروندان مورد نظر باشد و امیدوارم مجموع اقدامات ما روزبه‌روز وسیع‌تر و سبب رضای خداوند باشد.

402/101

کد خبر: 719110

وب گردی

وب گردی