زمان دقیق برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشخص شد 

نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از 27 بهمن تا 4 اسفند امسال با شعار «دانش، فرهنگ و اقتصاد» در سازمان مرکزی دانشگاه برپا خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، تازه ترین نشست هماهنگی درون سازمانی مربوط به نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ، به ریاست دکتر سید طه هاشمی و با حضور نمایندگان بخش های اجرایی دانشگاه ، در معاونت دانشجویی و فرهنگی تشکیل شد.
در این نشست مقرر شد نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از 27 بهمن تا 4 اسفند امسال در سازمان مرکزی دانشگاه برپا شود.
هفتاد و یکمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ، اواخر بهمن سال جاری با حضور رییسان تمامی واحدها و مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود که محوریت و موضوع آن ، فرهنگی است.
همچنین مقرر شده همزمان با برگزاری این اجلاس، نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برپا شود.
در همین رابطه ، دکتر سیدطه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ، به خبرنگار دانشگاه گفت: «خوشبختانه واحدهای دانشگاهی در تمامی استان ها تا پیش از برگزاری اجلاس هفتاد و یکم ، نمایشگاهی از دستاوردهای فرهنگی خود را به صورت داخلی برگزار می کنند.»
او افزود: «قرار است بهترین دستاوردهای فرهنگی هر استان در نمایشگاهی که اواخر بهمن در سازمان مرکزی دانشگاه برپا خواهد شد در معرض دید عموم علاقه مندان قرار گیرد.»
هاشمی با تاکید بر اینکه تمامی محصولات این نمایشگاه باید دستاوردهای فرهنگی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باشد، اضافه کرد: «این محصولات شامل نشریه ، کتاب با موضوع فرهنگی، صنایع دستی، آثار هنری، محصولات دانش بنیان فرهنگی و غیره خواهد بود.»
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: «تمهیداتی صورت گرفته تا اهالی شهرهای مختلف که در تهران سکونت دارند و همچنین دانش آموزان مراکز اموزشی سما، از غرفه های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها در نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی اجلاس 71 بازدید کنند.»
او با بیان اینکه از مهر 92 تا مهر 95 بیش از 900 طرح ماندگار فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی اجرا شده است، تصریح کرد: «طرح های کالبدی فرهنگی مانند مجتمع های فرهنگی، پردیس مفاخر، سالن های چند منظوره، مساجد، نمازخانه ها، یادمان شهدا، سردیس شهدا و مفاخر و ستون های یادبود شهدا در دانشگاه به اجرا درآمده است. در بخش نشریه ها و کانون های دانشجویی نیز کارهای بسیار مهمی انجام شده است. همچنین در این مدت طرح های ماندگار فرهنگی رخدادی مانند برگزاری جشنواره های صلح و سلام اجرا شده است.»

نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با شعار «دانش، فرهنگ و اقتصاد» برپا خواهد شد.

گزارش و عکس: بهروز آرمان

200

کد خبر: 719165

وب گردی

وب گردی