پولاروید و عرضه پرینترهای سه بعدی در لاس وگاس

کمپانی پولاروید که هنوز هم به خاطر دوربین های چاپ سریع قدیمی اش معروف است، در نمایشگاه CES چندین محصول را در حوزه ای جدید یعنی چاپ سه بعدی و مدلسازی معرفی کرده است. هدف از عرضه این پرینترها و قلم های سه بعدی، در دسترس قرار دادن تکنولوژی مورد بحث در اختیار عموم مردم با هزینه پایین عنوان شده است.

به گزارش ایسکانیوز، پولاروید در لاس وگاس سه دستگاه چاپگر سه بعدی را عرضه کرده که با ابعاد مختلف، قابلیت استفاده در منزل یا محل کار را دارند. «اسکات هاردی» مدیرعامل پولاروید در این رابطه می گوید:

خلاقیت، همواره در بطن برند ما جای داشته. به مدت هشتاد سال، ما همواره ابزارهایی را در اختیار مشتریان قرار داده ایم که ابراز احساسات و ایده ها را برای آنها میسر ساخته. حال با عرضه چاپگرها و قلم ها، این مجموعه را کامل تر کرده ایم.

قلم های 3D پولاروید توانایی طراحی مدل های سه بعدی را با استفاده از رشته های ABS یا PLA برای کاربر فراهم می سازند، و هرکدام از آنها همراه با 10 متر رشته رایگان عرضه می گردند. این دو قلم، ظاهری یکسان اما تفاوتی اساسی دارند. مدل DRW100 سیم دار است، اما مدل DRW101 باتری داخلی داشته و می تواند بدون سیم عمل کند.

قیمت نهایی پرینترهای سه بعدی پولاروید بسته به مدل، بین 500 تا 800 دلار برآورد می گردد، ضمن اینکه قلم های طراحی این شرکت نیز با قیمت 130 الی 150 دلار وارد بازار خواهند شد. انتظار می رود در ماه جولای شاهد حضور پرینترها در بازار باشیم، اما عرضه قلم ها زودتر از آن یعنی در ماه مارس صورت خواهد گرفت.

منبع:دیجیاتو

205/200

کد خبر: 719201

وب گردی

وب گردی