دیدار اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان با مدافع شهید حرم جمال رضی

جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان به منظور تکریم مقام شهدا، به دیدار خانواده شهید مدافع حرم سید جمال رضی رفتند.

به گزارش ایسکانیوز، در این دیدار، همسرشهید ضمن خوشامدگویی به حضار، مهمان دوستی و خوش خلقی و ولایی بودن شهید را مثال زدنی ذکر و فرمودند: «هنگامی که شهید اولین بار ازسوریه به ایران برگشت، صد بار بیشتراز قبل ولایی ترشده بودند و همواره از درایت حضرت ایت الله خامنه ای برای کشور و منطقه می گفتند.

او با ذکر سختی ها و مصائب ازدست دادن پدری مهربان برای فرزندانش ذکر کردند: « جمال با همه تعلقاتی که یک فرد می تواند به دنیا داشته باشد و وابستگی شدیدی که ایشان به خانواده خود داشته، با این حال به خاطر هدف والای خود که همانا حفظ اسلام و دفاع از ارزشها، از همه تعلقات دل بردیدند.»

همسرشهید در ادامه از مسئولیت سنگین خانواده شهدا و اساتید و دانشجویان در زنده نگهداشتن یاد شهدا گفتند و ذکر کردند:« همه ما که اینجا نشستیم و در مورد شهدا صحبت می کنیم مسئولیتمان با دیروز فرق می کند. ان شاء الله به یاری خداوند بتوانیم توفیق انجام وظیفه خود در قبال شهدا را داشته باشیم.»

ایشان ضمن درخواست دعا برای خانواده شهدا، ذکرکردند: « دلتنگی خود و فرزندانم که حدود 8 ماه پدر خود را ازدست دادند، زیاد است، فرزندانم هرجا که پدری را مشاهده می کنند که با فرزند خود بازی میکند از من جویای حال پدرمی کند و من به آنها می گوییم ان شاء الله پدرتان روزی با امام زمان برخواهد گشت».

ایشان ویژیگی دیگر شهید را خواندن مداوم نمازشب و علاقه وافر به خانواده ذکر و گفتند: «در روز 13 فروردین و یک روز قبل از شهادت، 8 بار به خانه تماس گرفته بود و با همه حال و احوال کردند.»

ایشان مهم ترین وظیفه دانشگاهیان را فرهنگ سازی برای ظهور امام زمان و آشنایی با اهداف مدافعان حرم دانستند و از همه حضار درخواست کردند که رسالت و وظیفه خود عمل کنند.

این شهید مدافع حرم متولد سال 1360 ، شهرستان آستانه اشرفیه بوده و 14 فروردین 1395 در راه دفاع از حرم بی بی زینب به مقام والای شهادت نائل آمدند، از ایشان دو یادگار به نام های محمدطاها ، 7 ساله و محمدحسین، 2 ساله به جا مانده است.

200

کد خبر: 719205

وب گردی

وب گردی