بازدید 5  ساعته اعضا هیات ارزشیابی دانشگاه های علوم پزشکی از واحد کاشان

اعضاء چهار نفره هیات ارزشیابی دبیرخانه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی به مدت 5 ساعت از امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی واحد کاشان بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز، در ادامه اعضا ء در این بازدید از امکانات،‌ تجهیزات بازدید و با مسئولین این آزمایشگاه ها گفتگو کردند.

در پایان بازدید 5 ساعته این گروه ،‌ اعضا در نشستی با ریاست و مسئولین دانشگاه از امکانات
و تجهیزات دانشگاه ابراز رضایت کردند.

اخباری در این نشست اظهار داشت: با وجود هزینه زیاد رشته های علوم پزشکی ولی به جهت نیاز
شهرستان کاشان به این رشته ها دانشگاه آزاد اسلامی قبول نمود که برای برطرف کردن این نیاز همچون گذ شته وارد عرصه ایجاد و تاسیس این رشته ها گردد. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد.

« این دانشگاه سال قبل تفاهم نامه ای با دانشگاه علوم پزشکی کاشان منعقد نموده و هر دو طرف متعهد شدند تا از امکانات و تجهیزات یکدیگر در جهت رفاه دانشجویان با هم همکاری مشترکی داشته باشند و این همکاری می تواند آینده روشنی را در مجموع برای شهرستان کاشان و توسعه علمی این منطقه رقم بزند »

اخباری با اشاره به کیفیت آموزشی این دانشگاه بیان داشت ،‌ ما در دانشگاه هیچ گاه نخواستیم توسعه کیفی را فدای توسعه کمی و گسترش رشته ها نمائیم و به این جهت است که فارغ التحصیلان و نیز نام این دانشگاه از شهرت خوبی در بین دانشجویان و اساتید و مراکز علمی برخوردار است.

در ادامه این نشست ،‌ اعضاء هیات نظارت در سخنان خود بر موارد ذیل تاکید داشتند؛ دقت ،‌ریز
بینی و سخت گیری هیات نظارت برای ایجاد رشته های علوم پزشکی جهت کیفیت آموزش و
دغدغه اصلی برای حفظ سلامتی مردم هستند.

موظف بودن اعضا هیات نظارت در بازدید ها جهت اعمال سرانه های آموزشی جهت ایجاد رشته های
پزشکی در دانشگاه اذعان به کیفی و خوش نام بودن واحد کاشان در سطح کشور و نیز در وزات به جهت سابقه درخشان در زمینه علمی اذعان به این که دانشگاه آزاد اسلامی بیشترین بهره برداری و کارایی را از امکانات خود دارد.

205/200

کد خبر: 719272

وب گردی

وب گردی