هلاکت شماری از تروریست‌ها در عملیات ارتش سوریه در حومه دمشق

ارتش سوریه در درگیری با تروریست‌های جبهه‌النصره در حومه غربی دمشق، شماری از عناصر تروریستی را به هلاکت رساند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری العهد، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت محل تجمع تروریست های جبهه النصره را در غرب بلندی های "جراجیر" در قلمون، واقع در حومه دمشق هدف قرار دادند.

در این حمله موشکی شماری از عناصر تروریستی به هلاکت رسیدند. همچنین خبرهایی از به هلاکت رسیدن یکی از سرکرده های جبهه النصره ملقب به " ابو حسین قرینیص" در درگیری با تروریست های داعش منتشر شده است.

جنگنده های ارتش سوریه همچنین مراکز تجمع تروریست ها را در روستاهای بسیمه و عین الفیجه واقع در وادی بردی هدف قرار دادند.

همچنین ارتش سوریه تروریست های مستقر در شهرک های عین الخضره، حسینیه و دیرقانون را که از محورهای اصلی عملیات نیروهای سوری در منطقه وادی بری هستند، هدف حملات موشکی و توپخانه ای خود قرار داد.

در دیرالزور نیز نیروی هوایی ارتش سوریه محل تجمع تروریست های داعش را در اطراف فرودگاه نظامی و منطقه جبل الثرده در جنوب این شهر هدف قرار داد و شماری از عناصر تروریستی را به هلاکت رساند.

ارتش سوریه همچنین در تدمر عملیات متمرکزی علیه تروریست های داعش در شرق محطه الرابعه و در بلندی های عوامید، محسه و بارده در حومه تدمر داشت و علاوه بر به هلاکت رساندن شماری از عناصر تروریستی، تسلیحات آنها را منهدم ساخت.

نیروهای سوری همچنین شماری از تروریست های داعش را در روستاهای شنداخیه و مشیرفه شمالی در منطقه "جب الجراح" هدف قرار دادند.

حمله توپخانه ای ارتش سوریه به محورهای ارتباطی و مراکز تجمع تروریست های جبهه النصره در روستاهای "ام شرشوح" و "جوالک" در حومه شرقی حمص نیز خسارات جانی و تسلیحاتی بسیاری برای تروریست ها در بر داشت.

در حومه شرقی حلب نیز ارتش سوریه تروریست های داعش را در دیر حافر در اطراف دانشکده هوایی هدف قرار داد. در این عملیات ده ها تروریست به هلاکت رسیدند و 4 خودروی مجهز به سلاح سنگین منهم شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

306

کد خبر: 719296

وب گردی

وب گردی