Shield TV جدید انویدیا از ویدیو 4k HDR و دستیار مجازی گوگل پشتیبانی می‌کند

انویدیا Shield TV جدید خود را با پشتیبانی از 4K HDR معرفی کرد. این دستگاه به کتابخانه‌ی محتوای 4K آمازون نیز دسترسی دارد.

به گزارش ایسکانیوز، انویدیا لحظاتی قبل نسخه‌ی جدید از Shield TV خود را با پشتیبانی از امکان استریم ویدیوی 4K HDR رونمایی کرد. این دستگاه به همراه ریموت و کنترلر بازی عرضه می‌شود و پیش‌سفارش آن با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار از هم‌اکنون آغاز شده و انتظار می‌رود این دستگاه طی ماه جاری به دست مشتریان برسد.

انویدیا معتقد است Shield TV قدرتی سه برابر قوی‌ترین دستگاه‌های استریم موجود در بازار دارد. این دستگاه مبتنی بر اندروید تی‌وی است و به محتوای 4K از طریق نت‌فیلیکس، گوگل پلی موییز و Vudu دسترسی دارد. همچنین انویدیا در اقدامی جالب منابع ویدیوهای 4K HDR آمازون را نیز به دستگاه خود اضافه کرده است. انویدیا اعلام کرده است Shield TV-های کنونی که در دست مشتریان قرار دارند، با دریافت آپدیت نرم‌افزاری ویژگی‌های دستگاه جدید را دریافت خواهند کرد. این بروزرسانی طی ماه ژانویه منتشر می‌شود.

به علاوه Shield TV از دستیار مجازی گوگل نیز برای اجرای دستورهای صوتی، پشتیبانی می‌کند. میکروفون استوانه‌ای جدایی با نام Nvidia Spot نیز به صورت جداگانه برای دریافت دستورهای صوتی به فروش می‌رسد. شیلد جدید از هاب خانه‌ی هوشمند SmartThings نیز پشتیبانی خواهد کرد که به شما اجازه می‌دهد آن را با دیگر لوازم خانگی هوشمند خود یکپارچه کنید.

منبع: زومیت

205/200

کد خبر: 719312

وب گردی

وب گردی