رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل منصوب شد

استاندار اردبیل، طی احکامی جداگانه، رئیس، دبیر و اعضای ستاد انتخابات استان اردبیل را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، مجید خدابخش، استاندار اردبیل با صدور حکمی ناصر نصیری معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا منصوب کرد.

همچنین استاندار اردبیل در حکمی جداگانه ماریا موسوی را با حفظ سمت به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات استان در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا منصوب کرد.

خدابخش دکتر مجید خدابخش، استاندار اردبیل با صدور احکام جداگانه‌ای اعضا و روسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان را برای انتخابات سال 96 منصوب کرد. در این احکام اقبال عباسی، معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استاندار با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته مالی و پشتیبانی، تقی صاحب الزمانی، مشاور استاندار و مدیرکل حراست با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته حراست و استعلامات، فرهاد عظیمی، مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته اطلاع رسانی، مرتضی مسایلی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته حقوقی، هوشنگ شهبازی، مدیرکل امور امنیتی و انتظامی با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته امنیتی و حسین بشیری، معاون فناوری اطلاعات و امنیت شبکه مرکز برنامه ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان منصوب شدند.

استاندار اردبیل در احکام انتصاب اعضای ستاد اظهار امیدواری کرده است: در سالی که به نام" اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" مزین گردیده است، بااستعانت از خداوند معال و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های دولت محترم تدبیر و امید، با هماهنگی رییس ستاد انتخابات استان، ضمن بهره‌گیری از کلیه امکانات استان و همکاری دستگاه های ذیربط با رعایت اصل امانت داری و با صیانت از آرای مردم در زمینه تمهید مقدمات و برگزاری انتخاباتی با شکوه، موفق و موید باشید.

گفتنی است، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره مجلس شورای اسلامی در تاریخ 29 اردیبهشت ماه 96 برگزار خواهد شد.

کد خبر: 719383

وب گردی

وب گردی