در نامه ام به رهبر معظم انقلاب، از آرامش ایجاد شده برای تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی گفتم

زهرا شعبانی با تقدیم یکی از آثار هنری خود به دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، در نامه ای به معظم له، از اقدامات دکتر میرزاده و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برای ایجاد محیطی توام با آرامش وشکوفایی در این دانشگاه تشکر کرد.

زهرا شعبانی، نوه پدر سفال و سرامیک ایران و دانشجوی دوره دکترای حرفه ای دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در گفت وگو با ایسکانیوز، از تقدیم یکی از آثار هنری سفال خود به دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: همچنین در نامه ای به معظم له، از اقدامات دکترحمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر طاهره میرساردو، رئیس واحد گرمسار برای ایجاد محیطی توام با آرامش وشکوفایی قدردانی کردم.

شعبانی با بیان اینکه از مدت ها قبل طراحی و اجرای یک اثر هنری برای اهداء به حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی را برنامه ریزی کرده بودم گفت: گلدان سفالی با نقوش برجسته رنگی و لعابی لاله عباسی با ارتفاع 40 سانتی متر و عرض 21 سانتی را در مدت 20 روز آماده و در روز سی ام آبان در مراسم دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب به دفتر ایشان تقدیم کردم.

دانشجوی هنرمند دوره دکترای حرفه ای دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسارگفت: همراه با این هدیه، نامه ای نیز به معظم له نوشتم و ضمن تشکر از دکتر میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر میرساردو، رئیس واحد گرمسار از ایجاد محیط و فضایی با آرامش برای تحصیل، خلاقیت و شکوفایی برای دانشجویان در این دانشگاه، توضیحاتی درباره پیشینه کاری و فعالیت هایم ارائه و حمایت از دانشجویانی که در تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی سهیم هستند و هم به تحصیل مشغولند و هم در اقتصاد جامعه سهیم هستند خواستار شدم.

شعبانی ادامه داد: از وقتی وارد دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار شدم دکتر میرساردو، ریاست محترم این دانشگاه آنقدر برایم انگیزه ایجاد کردند که عاشق رشته ام شدم و روز بروز استعدادم شکوفاتر شد و خواستم گوشه ای از توانمندی های دانشجویان این دانشگاه و پیشرفت های دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر بکشم و نشان بدهم دانشجویان هم می توانند در تولید و شکوفایی جامعه و در جهت اقتصاد مقاومتی سهیم باشند.

به گفته شعبانی، معاونت ارتباطات مردمی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامه ای از وصول نامه و هدیه ی تقدیمی وی به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی خبر دادند و از ابراز محبت بی شائبه و صمیمی این دانشجو نسبت به معظم له سپاسگزاری کرده و یک جلد نهج البلاغه به رسم یادبود به زهرا شعبانی اهداء نمودند.

زهرا شعبانی در سال 1375 در سمنان متولد شده و دانشجوی ورودی سال 1394 دکترای حرفه ای دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، نوه مرحوم حاج فضل الله شعبانی پدرسفال و سرامیک ایران است و سفالگری و سرامیک را از کودکی زیر نظر پدربزرگ و در کنار پدر و مادرش آموخته است.

این هنرمند و دانشجوی واحد گرمسار تاکنون بیش از 120 اثر هنری سفال و سرامیک ساخته و کار حرفه ایش را از سال 1390 شروع کرده و چند نمایشگاه هم از آثارش برگزار کرده است.

200/202

کد خبر: 719419

وب گردی

وب گردی