حافظه‌ ۲۵۶ گیگابایتی سن دیسک مختص اجرای اپلیکیشن‌ها

سن‌دیسک حافظه‌ی microSD جدیدی با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت تولید کرده است که به لطف بازده‌ی بالای‌ این حافظه، می‌توان اپلیکیشن‌ها را روی آن نصب کرد.

به گزارش ایسکانیوز، یکی از مزایای بسیاری از گوشی‌های اندرویدی، پشتیبانی از درگاه حافظه‌ی میکرو اس‌دی است که امکان ذخیره سازی بعضی از اطلاعات روی این حافظه‌ها را میسر می‌کند. اما از آنجایی که اکثر حافظه‌های میکرو اس‌دی سرعت پایینی دارند، این حافظه‌ها مناسب نصب و اجرای اپلیکیشن‌ها نیستند. حال حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتِ جدیدِ سن‌دیسک با این هدف درCES 2017 معرفی شده است که حتی بتوانید اپلیکیشن‌ها را روی آن نصب کنید.

چند ماه پیش انجمن اس‌دی، استانداردهای جدیدی برای هر دو نوع حافظه‌ی microSD و SD ارائه کرد و یکی از این استانداردها مربوط به کلاس بازده‌ی اپلیکیشن‌ها بود. حافظه‌هایی که در این کلاس قرار دارند، عملکرد مناسب برای نصب اپلیکیشن‌ها ارائه خواهند کرد. حافظه‌ی SandDisk Ultra 256GB موفق شده است سرعت مورد نیاز برای Application Performance Class 1 را پاسخ دهد. این حافظه می‌تواند ۱۵۰۰ دسترسی ورودی/ خروجی و ۵۰۰ نوشتن ورودی / خروجی در هر ثانیه را پاسخ دهد. این بدین معنی است که شما به راحتی می‌توانید از این حافظه برای ذخیره‌سازی اپلیکیشن‌ها و اجرای سریع آن‌ها بهره ببرید.

سن‌دیسک اپلیکیشن اندرویدی با نام SanDisk Memory Zone را در گوگل پلی قرار داده است تا بتوانید به کمک آن اپلیکیشن‌ها را مدیریت یا از اطلاعات موجود در موبایل خود نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنید.

حافظه‌ی سن‌دیسک اولترا با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت برچسب قیمت ۱۹۹.۹۹ دلاری دارد و از همین ماه وارد بازار مصرف‌کننده می‌شود.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 719428

وب گردی

وب گردی