Audio-Technica به دنبال تحول در بازار هدفون ها با DSR9BT

Audio-Technica یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای هدفون در دنیا است و امسال در  CES 2017 این شرکت با محصول خاصی حاضر شده که نیازی به DACC داخلی ندارد.

به گزارش ایسکانیوز، DAC یا تبدیل‌کننده‌ی دیجیتال به آنالوگ، یکی از استانداردهای مدرن تجربه‌ی صوتی به‌حساب می‌آید و می‌توانید آن را درون گوشی هوشمند خود پیدا کنید یا از هدفونی استفاده کنید که مجهز به DAC است.

اما DSR9BT ساخت آدیو تکنیکا با استفاده از سیستمی با نام Pure Digital Drive می‌تواند به‌طور مستقیم با سیگنال‌های دیجیتال ارتباط برقرار کند و نیازی به DAC ندارد. به این ترتیب به‌مرور با DAC-ها خداحافظی خواهیم کرد و به سیستمی جدید و البته طراحی ساده‌تر در هدفون‌های آینده خواهیم رسید.

DSR9BT دارای کویل صدای چهار هسته‌ای است که باعث تفاوت آن با DSR7BT و قیمت گران‌تر آن شده است. هردوی این هدفون‌های از صدای ۲۴ بیت/۴۸ کیلوهرتز از طریق بلوتوث پشتیبانی می‌کنند؛ اما اگر اتصال با کابل صورت بگیرد، این میزان به ۲۴ بیت/۹۶ کیلوهرتز می‌رسد. همچنین هدفون‌ها از NFCC پشتیبانی می‌کنند تا به‌راحتی بتوانید آن‌ها را با دستگاه مورد نظر خود جفت کنید.

اما علاوه بر این دو هدفون بی‌سیم، آدیو تکنیکا هدفون پرچم‌دار جدیدِ سیم‌داری را با نام SR9 معرفی کرده است. بازه‌ی فرکانس پاسخ‌دهی این هدفون نیز بین ۵ هرتز تا ۴۵ کیلوهرتز است.

هر سه هدفون از ماه فوریه با قیمت ۲۹۹ پوند برای DSR7BT و ۴۶۵ پوند برای SR9 و ۴۹۹ پوند برای DSR9BT عرضه خواهند شد.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 719474

وب گردی

وب گردی