شهرداری و شورای شهر، تکلیف تیم فوتبال را مشخص کنند

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: در حال‌ حاضر شهرداری و شورای شهر اردبیل بر تیم‌داری یا انتقال تیم فوتبال شهرداری اردبیل بر سر دو راهی و دودلی قرار گرفته است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از تسنیم، صمد نوتاش اظهار داشت: در حال‌حاضر بهترین تصمیم برای فوتبال استان اردبیل ادامه حمایت شهرداری و شورای شهر اردبیل از تیم فوتبال شهرداری است تا این تیم در ادامه مسابقات با خیالی آسوده بازی کند و با کسب نتایج خوب دل هواداران را شاد کند که انتقال تیم فوتبال شهرداری در وضعیت فعلی چندان مناسب نیست اما اگر مصمم به واگذاری تیم باشد باید در کوتاهترین زمان و ظرف دو روز آینده تصمیم قاطع در خصوص واگذاری گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه با اتمام زمان نقل و انتقالات فرصت ترمیم تیم از بین می‌رود افزود: این نوع واگذاری نوش دارو بعد از مرگ سهراب خواهد بود و به نظر می‌رسد شهرداری و شورای شهر برسر دوراهی و دودلی قرار گرفته است اما موقعیت این تیم و حساسیت بازیهای تیم فوتبال شهرداری در لیگ دسته دو فوتبال کشور ایجاب می‌کند شهرداری و شورای شهر اردبیل و مسئولان مربوطه در این چند روز وضعیت تیم رامشخص کرده و با حمایت‌های خود زمینه حضورموفق تیم فوتبال شهرداری در لیگ دسته دو رافراهم کنند.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل با اشاره به اینکه بعد از کناره‌گیری ناگهانی مدیریت تیم فوتبال شهرداری از تیم‌داری‌ در اردبیل و بلاتکلیف ماندن بازیکنان و کادر فنی و عوامل تیم این تیم انسجام سابق خود را از دست داده است گفت: جهت بهبود وضعیت تیم جلسه‌ای با حضور شهردار، رئیس شورای شهر اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس هیئت فوتبال در دفتر شهردار اردبیل برگزار شد و در این جلسه راه‌های برون رفت از وضعیت فعلی تیم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نوتاش بیان کرد: با توجه به اظهارات اعضای جلسه مبنی بر کناره‌گیری مدیریت تیم و از طرفی نبود حامی مالی شرایط تیم بسیار نامناسب بود و تمرین تیم نیز به علت عدم پرداخت مطالبات بازیکنان تعطیل است و خطر انحلال تیم وجود داشت و به همین دلیل هیئت فوتبال استان اردبیل برای جلوگیری از انحلال و فروپاشی تیم پیشنهاد تحویل موقت تیم را داد به شرطی که شهرداری شرایط هیئت فوتبال استان را بپذیرد و کلیه مطالبات سنوات گذشته بازیکنان و کادر فنی تعیین تکلیف شود.

وی تصریح کرد: نیاز است تا بخشی از بدهی هیئت فوتبال هم پرداخت شود تا صرف هزینه تیم شود که در همین راستا و ساماندهی تیم هیئت فوتبال تمام تلاش خود را جهت احیای تیم به‌کار برد و بازی ماهشهر را هم برگزار کرد و علی‌رغم اینکه تمرینات تیم فوتبال شهرداری بیش از یک ماه تعطیل بود ولی با برنامه‌ریزی هیئت فوتبال استان زمینه شروع مجدد تمرینات برای بازی مقابل ماهشهر فراهم شد و این تیم به یک پیروزی خوب دست یافت که متاسفانه تاکنون شهرداری وضعیت مالکیت تیم را مشخص نکرده است و این امر برخی نگرانی‌هایی را از سوی هیئت فوتبال استان در پی دارد.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل اظهار کرد: در جلسه با شهردار و رئیس شورای شهر اردبیل مقرر شد شهرداری از بابت بدهی خود به هیئت فوتبال استان پرداخت کند تا صرف هزینه تیم فوتبال شود چرا که در حال‌حاضر فوتبال استان اردبیل از جایگاه مطلوب و شایسته خود فاصله زیادی دارد و به طور قطع رسیدن به این هدف شاخص و مطلوب نیازمند برخی حمایت‌های ویژه است.

نوتاش گفت: هیئت فوتبال استان اردبیل در راستای تصمیمات جلسه و ارج نهادن به مردم فوتبال‌دوست استان مدیریت تمرین و بازی شهرداری مقابل ماهشهر را با تمام مشکلات برعهده گرفت که با انسجام و برنامه‌ریزی و حمایت اهالی فوتبال و تماشاگران تیم فوتبال شهرداری مقابل حریف خود به برتری دست یافت که خوشخالی مردم فوتبال دوست اردبیل را در پی داشت.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتبال شهرداری بازی سختی را مقابل داماش پیشرو دارد افزود: انتظار می‌رود شهرداری و شورای شهر اردبیل در این چند روز با توجه به شرایط و مصوبات قانونی زمینه تیم‌داری یا واگذاری امتیاز تیم را فراهم کند تا تیم از بلاتکلیفی فعلی خارج شود.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل اظهار کرد: اگر شهرداری و شورای شهر قصد تیم‌داری یا واگذاری امتیاز را دارد باید در سریع‌ترین زمان مشخص کند تا بخشی از مطالبات بازیکنان کادر فنی و فدراسیون فوتبال پرداخت شود و باتوجه به زمان کم باقی مانده تاریخ نقل و انتقالات شهرداری به دلیل بدهی امکان جذب بازیکنان جدید را ندارد.

نوتاش از آمادگی هیئت فوتبال برای رشد و توسعه و حمایت فوتبال استان با توجه به توان و ظرفیت خود خبر داد و افزود: نیاز است مسئولان شهرداری و شورای شهر و نیز ورزش و جوانان حمایت همه‌ جانبه‌ای از تیم فوتبال شهرداری اردبیل داشته باشند.

کد خبر: 719475

وب گردی

وب گردی