عارف: اصلاح‌طلبان وارد مصادیق انتخابات شوراها نشده‌اند

رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان با تکذیب اخبار منتشر شده درباره لیست منتسب به اصلاح‌طلبان برای انتخابات شورای شهر آینده تهران گفت که این شورا تا دو ماه آینده وارد مصادیق نخواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا عارف در واکنش به انتشار لیست منتسب به اصلاح‌طلبان برای انتخابات شورای شهر آینده تهران اظهار کرد: من چنین لیستی را ندیده‌ام و وجود هرگونه لیستی را تکذیب می‌کنم زیرا شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان هنوز وارد مصادیق نشده و فکر می‌کنم تا دو ماه آینده هم وارد مصادیق نخواهد شد.

وی افزود: ما اکنون در آستانه نهایی کردن ضوابط هستیم و ان‌شاء الله ضوابط انتخاب نامزدها را مشخص می کنیم و به استان‌ها ابلاغ خواهیم کرد و بعد از آن طبیعتا وارد مصادیق می شویم.

عارف ادامه داد: در مورد انتخابات شورای شهر ضوابط چگونگی عملیات مشخص شده است در این انتخابات هم مانند انتخابات مجلس اختیار با خود حوزه ها است ما سیاست ها را اعلام می کنیم و حوزه ها خودشان تصمیم می‌گیرند البته شورای اصلاح طلبان استان‌ها هم بر کار حوزه نظارت می‌کنند که در چارچوب ضوابط و مقررات باشد و اگر جایی مشکلی پیش آمد این شورا دخالت می‌کند. در واقع مثل سازوکاری که در انتخابات مجلس داشتیم اما اشکالاتی که در آیین نامه های زمان مجلس بود را اصلاح کردیم و فکر می کنم روند بهتری را طی خواهد کرد و شاید بعد از عید وارد مصداق شویم.

رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در پایان درباره تصمیم گیری این شورا برای انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با ایسنا، تاکید کرد: ان‌شاء‌الله برای انتخابات ریاست جمهوری به کاندیدای واحد می رسیم.

302

کد خبر: 719482

وب گردی

وب گردی