حجت الاسلام شاهچراغی: رسانه ای کردن مشکلات و اختلاف مسئولان مردم را نگران و مضطرب می کند

امام جمعه شهرری با اشاره به اینکه اختلاف نظر میان مسئولان کشور باید در فضای منطقی و بدور از تنش حل و فصل شود گفت: رسانه ای کردن مشکلات و اختلاف میان مسئولان، مردم را دچار نگرانی، اضطراب و تشویش می کند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری افزود: مسئولان باید بدانند مردم مشکلات اقتصادی و اجتماعی زیادی دارند و طرح مشکلات و اختلافات بدین شکل در رسانه ها، به هیچ عنوان به نفع نظام و جامعه نیست و موجب بی اعتمادی مردم خواهد شد.

وی با این قبیل اقدامات مردم نسبت به نظام بی اعتماد می شوند، اظهار کرد: اینکه مسئولان قوا، مشکلات و اختلافات موجود را به سطح جامعه و رسانه ها می کشانند، درست نیست چراکه موجب اضطراب و تشویش مردم خواهد شد.
امام جمعه شهرری با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی با وحدت مردم و رهبری ولایت فقیه به پیروزی رسید، تصریح کرد: مسئولان نظام باید مشکلات و اختلافات موجود را در محضر رهبر معظم انقلاب بیان و حل و فصل کنند، چرا که طرح این اختلافات در رسانه ها، موجب می شود تا مردم نتوانند حق و باطل را تشخیص دهند.
حجت الاسلام شاهچراغی با تاکید بر اینکه اختلاف میان مسئولان قوای سه گانه بسیار محدود و در حد اختلاف نظر طلاب در حوزه های علمیه است، گفت: دشمنان نظام در خارج از مرزهای ایران اسلامی در کمین نشسته اند تا با بزرگنمایی مشکلات و اختلافات ناچیز، به اصل انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند.
وی در ادامه به جنایات گروه تکفیری تروریستی داعش در سوریه و عراق اشاره کرد و افزود: این گروهک تروریستی مورد حمایت آمریکا و صهیونیست، در تازه ترین جنایت خود خیل عظیمی از افراد بیگناه را به قتل رسانده و این در حالی است که سازمان های حقوق بشر، حرکات ضد انسانی این گروه وحشی را ندیده و در قبال آن سکوت کرده اند.
حجت الاسلام شاهچراغی همچنین به 17 دی ماه سالروز اقدام منفور رضاخان با همکاری استعمار انگلیس برای مقابله با دین اشاره کرد و گفت: رضاخان به صورت علنی با روحانیت، علما و مجالس عزاداری سیدالشهدا(ع) مقابله می کرد و از همه بدتر، چادر و حجاب را از سر زنان این کشور برداشت.
وی با بیان اینکه کشف حجاب رضاخانی ضربه سنگینی به پیکر دین، عفاف و حجاب کشور زد، اظهار کرد: ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی کشور مانند آمار بالای طلاق در بی عفتی و بدحجابی به عنوان دستاورد اقدام زشت و منفور رضاخان است.
امام جمعه شهرری در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت قیام 18 و 19 دی سال 1356 مردم ری و قم گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دو مرحله شکل گرفت که مرحله اول آن قیام 15 خرداد 1342 و تقدیم 15 هزار شهید و مرحله دوم آن نیز قیام 18 دی 56 مردم شهرستان ری و 19 دی 56 مردم شهرستان قم بود.
وی با بیان اینکه برگزاری اربعین شهدای قیام 18 و 19 دی سال 1356 آغازگر یک حرکت بزرگ مردمی برعلیه رژیم طاغوت و در نهایت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شد تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و کوری چشم دشمنان، به یک شجره طیبه و قدرت بزرگ منطقه ای تبدیل شده است.

300/302

کد خبر: 719549

وب گردی

وب گردی