جعفرزاده ایمن آبادی: دعوای میان قوا به نظام آسیب می زند

عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: اختلاف میان سران قوا،نظام را تخریب می کند، هر شخصی دارد یک طرف این نظام را زخمی می کند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس و نماینده مردم رشت در گفت و گو با ایسکانیوز، با اشاره به اختلافات اخیر میان سران قوا گفت: مردم از تنش میان مسئولین ناراحت هستند و می گویند مسئولین درگیر مسایلی هستند که مشکلات ما نیست.

وی ادامه داد: برای مثال رئیس یکی از قوا گفته است، "آقایی گفته پولی به دولت داده است"، چرا این صحبت را به مردم می گویید، اگر تخلفی را بابک زنجانی با دولت انجام داده است اقدام قانونی کنید. اما الان آمده اند و الان می گویند فلان مساله پیش آمده و ما تا به الان نگفته ایم. خب چرا تا به الان نگفته اید؟ مردم متوجه این دعواها نمی شوند، ضمن این که مشکل مردم مشکل اشتغال و بیکاری جوانان است؛ نه این دعواها که بین آقایان است. من فکر می کنم هرچه زودتر بساط این دعواها باید جمع شود.

ایمن آبادی با اشاره به این که دولت گفته است، من یک سامانه تشکیل می دهم همه حساب ها را می آورم آنجا، قوه قضاییه هم تمام حساب هایش را شفاف کند، گفت: این حرف خوبی است. قوه قضاییه هم باید بیاید بگوید من آمادگی این کار را دارم، چرا قوه قضاییه این کار را نمی کند. من قصد جانبداری ندارم، از زاویه دیگری می خواهم بگویم که مردم از این موضوعات خوششان نمی آید و این دعواها بسیار ناراحت هستند، زیرا مشکلات مردم چیز دیگری است و مردم حرف های دیگری می زنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این که این دعواها نظام را تخریب می کند، افزود: در حال حاضر دولت تخریب نمی شود، هر کسی علیه شخص دیگری حرفی میزند نظام را تخریب می کند. وقتی نظام تخریب شود دیگر نمی توان کسی بگوید من دولت را خراب کردم یا دولت بگوید من قوه قضاییه را خراب کردم، نظام دارد آسیب می بیند، هر شخصی دارد یک طرف این نظام را زخمی می کند.

عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس در خصوص این که باید چه کرد تا این موضوع پایان گیرد، گفت: مقام معظم رهبری به این موضوع باید ورود کنند زیرا هیچ راه دیگری وجود ندارد. مقام معظم رهبری باید تذکر بدهند و آنها را به ادامه همکاری دعوت کنند؛ آنها هم از فرامین رهبری تبعیت کنند تا سریع تر این موضوعات جمع شود.

وی در پایان تاکید کرد: همیشه دود دعواهای مقامات در چشم مردم رفته است. حتی سوخت و هزینه این دعواها را هم مردم پرداخت کردند و این موضوع خیلی زور دارد.

302/300

کد خبر: 719556

وب گردی

وب گردی