تاثیر رویدادهای  بین المللی  علمی و اجتماعی-فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بر جامعه ایرانی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین گفت:هنگامی که دوستان دانشگاهی ما در خارج کشور در گردهمایی آسایهل در اصفهان در سال گذشته حضور یافتند، از غنای فرهنگ ایرانی و معماری و شهرسازی اصفهان که جلوه بارز فرهنگ ایرانی است شگفت زده شدند و خود خواهان ارتباط بیشتر در زمینه مطالعه بیشتر فرهنگ ایرانی شدند.

دکتر عباسی شمسی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی در سطح بین المللی گفت: موفقیت اخیر دکتر میرزاده به عنوان ریاست هیات امنای انجمن آسایهل یکی از بزرگترین رویدادهای علمی در سطح آسیاست و تا کنون نیز ریاست آن در انحصار دانشگاهیان در جنوب شرقی آسیا بوده است.

وی ادامه داد: ریاست دکتر میرزاده به عنوان یک نقطه عطف در تاریخ آسایهل محسوب می شوند که می توانند نقش دانشگاه های ایران در این انجمن را بسیار برجسته تر سازند. هنگامی که دوستان دانشگاهی ما در خارج کشور در گردهمایی آسایهل در اصفهان در سال گذشته حضور یافتند، از غنای فرهنگ ایرانی و معماری و شهرسازی اصفهان که جلوه بارز فرهنگ ایرانی است شگفت زده شدند و خود خواهان ارتباط بیشتر در زمینه مطالعه بیشتر فرهنگ ایرانی شدند. مطمئنا با حضور جناب آقای دکتر میرزاده این موضوع با شدت و قوت بیشتری دنبال خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین افزود: مطمئنا رویدادهای بزرگ علمی و فرهنگی در مقیاس بین المللی تاثیری بسیار مثبت بر جامعه ایرانی خواهد گذاشت. در این رویدادها اعضای عضو به تعامل می پردازند و شاهد پیشرفت های علمی و فرهنگی در سایر ملل و اقوام خواهند بود. همچنین این موفقیت می تواند به عنوان بزرگترین مشوق دانشگاهیان در یادگیری زبان انگلیسی و انتقال زبان و فرهگ زبان فارسی محسوب شود.

وی تاکید کرد: با توجه به توان بالای مدیریتی جناب آقای دکتر میرزاده، امید می رود که انجمن آسایهل فعالیت های خود را بسیار توانمندتر از گذشته به انجام برساند در این صورت مطمئنا نقش ایران در سطح جهانی بسیار پررنگ تر خواهد شد که می توان شاهد پیشرفت در زمینه هایی مانند تبادل اساتید و دانشجویان، طرح های تحقیقاتی مشترک، بهره گیری از خدمات مشاوره ای بین المللی و شناسایی دستاوردهای برجسته کشوری در سطح بین المللی بود.

701/700

کد خبر: 719572

وب گردی

وب گردی