سمپوزیوم جامعه شناسی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل از برگزاری نشست های علمی در قالب این برنامه برای ارتقای توان استان در خصوص حل مسائل اجتماعی خبر داد

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، شفیع شفیعی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با اعلام این خبر، گفت: در پی جلسه ای که استاندار اردبیل با چند نفر از پژوهشگران و مدرسین جامعه شناسی استان برگزار شد، مقرر شد نشستهایی برای مشارکت بیشتر فارغ التحصیلان این رشته در حل مسائل اجتماعی استان انجام شود.

وی با اشاره به عدم وجود انسجامی در زمینه جامعه شناسی استان، افزود: هدف از برگزاری این برنامه ارتقای توان علم جامعه شناسی برای حل مسائل اجتماعی استان است و در این برنامه مشخص خواهد شد که ضعف‌ها و توانایی‌های این استان برای اثر گذاری بیشتر چیست.

شفیعی اضافه کرد: دیگر هدف این برنامه شکل گیری انسجام مورد نظر از طریق همکاری بیشتر دانشگاه‌ها و نهادهای اجتماعی اثرگذار می باشد که نیاز به ارتباط و تعامل بیشتر این دو بخش و به کارگیری موثر فارغ التحصیلان جامعه شناسی می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: با به کار گیری فارغ التحصیلان جامعه شناسی استان می توان هم موجب حل مسائل اجتماعی شد و هم فارغ التحصیلان بیکار این رشته تحصیلی در استان را جهت خدمت به جامعه به کار گرفت.

گفتنی است سیمپوزیوم جامعه شناسی و مسائل اجتماعی روز پنجشنبه و با حضور دکتر سراج زاده رئیس انجمن جامعه شناسی ایران در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود و حضور برای فارغ التحصیلان علوم اجتماعی و انسانی در آن آزاد است.

گفتنی است در این برنامه دکتر قانعی راد، عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و دکتر زند رضوی مدیر دفاتر استانی انجمن جامعه شناسی حضور داشته و با عنوان سهم نهادهای اجتماعی در توسعه جوامع و دانش جامعه شناسی و توسعه اجتماع محور سخنرانی خواهند کرد.

کد خبر: 719617

وب گردی

وب گردی