رویداد کارآفرینی در استان آذربایجان شرقی برگزار شد

رویداد کارآفرینی ایده تاب با مشارکت گسترده دانشجویان، اساتید و کارآفرینان در دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، رویداد کارآفرینی ایده تاب در برنامه ای 4 روزه با مشارکت گسترده دانشجویان، اساتید وحضور جمعی از کارآفرینان موفق منطقه شمال‌غرب کشور برگزار شد.

دکتر قالیچی رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی واحد استانی آذربایجان شرقی گفت: این رویداد بستری را فراهم کرده تا ایده های دانشجویان درآن طرح و توسعه یابند.

وی اظهار داشت: باید تمامی دانشجویان و فارغ التحصیلان، آموخته ها و ایده های خود را در مسیر کارآفرینی، تجاری سازی و ورود موثر به بازار کسب و کار به نحوی استفاده کنند تا ضمن تقویت تولید ملی، ایجاد شغل برای صاحب ایده و دیگران را نیز به صورت طبیعی درپی داشته باشد.

در این رویداد کارآفرینی، 3 ایده از میان 13 ایده که توسط تیم های دانشجویی به مرحله ارزیابی راه یافته بودند، با رای هیات داوران به عنوان ایده های برتر معرفی و مورد تحسین قرار گرفتند.

در مراسم اختتامیه با اهدای جوایزی از تیم های برتر و برگزیده تقدیر شد.

در این رویداد اعلام سفارش اولیه 12 هزار عدد از محصول ایده یکی از تیم‌ها و همچنین دعوت برای هم اندیشی به منظور بررسی سرمایه‌گذاری در تولید انبوه محصول نوآورانه ایده یکی دیگر از تیم‌های حاضر بود.

200

کد خبر: 719648

وب گردی

وب گردی