صادقی: بازیکنان دانشگاه آزاد اسلامی تمرکزشان روی بازی هاست

سرپرست تیم ووشو بانوان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ما با امکانات خوبی که مسوولان دانشگاه در اختیارمان گذاشته اند تنها به دنبال قهرمانی هستیم تا به نوعی پاسخگوی زحمات آن ها باشیم.

الهه صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص شرایط تیمش گفت: در حال حاضر می شود گفت اوضاع تیم ما عالی است؛ نیم فصل اول موفق شدیم با غلیه بر حریفان قهرمان نیم فصل شویم. دوبازی از نیم فصل دوم را هم پشت سر گذاشتیم و با همت بچه ها هنوز صدرنشین هستیم، سایر دیدارهای ما اواخر بهمن ماه برگزار می شود.

وی ادامه: لیگ ووشو امسال در سطح بالایی برگزار شد؛ طبق قوانین هر تیمی می تواند 5 ملی پوش در اختیار داشته باشد و ملی پوشان کشور ما در تیم های لیگ برتری پخش شده بودند. رقابت های نزدیک و حساسی برگزار شد؛ اصلی ترین رقیب ما در این دوره از مسابقات فولاد مبارکه سپاهان بود.

سرپرست تیم ووشو بانوان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ما با امکانات خوبی که مسوولان دانشگاه در اختیارمان گذاشته اند تنها به دنبال قهرمانی هستیم تا به نوعی پاسخگوی زحمات آن ها باشیم. بازیکنان ما در سالن های استاندارد تمرینات خود را پیگیری می کنند، تمام تمرکزشان روی بازی های پیش رو است.

602/101

کد خبر: 719671

وب گردی

وب گردی