بروجردی در دیدار با نمایندگان گروه‌های مختلف فلسطینی چه گفت؟

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: به طور قطع با انسجام مسلمانان با هدف تحقق آرمان فلسطین و آزاد سازی کل سرزمین های اشغالی، رژیم صهیونیستی در جغرافیای سیاسی جایگاهی نخواهد داشت.

به گزارش ایسکانیوز، هیأت پارلمانی جمهوری اسلامی به ریاست علاء الدین بروجردی در ادامه سفر خود به دو کشور سوریه و لبنان، روز گذشته در شهر بیروت با نمایندگان گروه‌های مختلف فلسطینی دیدار کرد.

در آغاز این دیدار علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به رهنمون های داعیانه امام راحل(ره) بر حمایت از آرمان فلسطین تا آزادسازی تمام سرزمین ها، گفت: از اول انقلاب تا کنون مواضع جمهوری اسلامی همواره حمایت از این آرمان بوده و این هدف، جزء با وحدت مسلمین اتفاق نمی افتد.

وی افزود: دشمنان اسلام با ایجاد تفرقه در کشورهای منطقه، تمام تلاش خود را برای انحراف از این آرمان، بکار بستند.

بروجردی اقدامات برخی کشور های اسلامی برای دعوت از تجارهای رژیم صهیونیستی را به شدت تقبیح کرد و افزود: جای تأسف است که برخی دولت های منطقه، هیأت های صهیونیستی را دعوت می کنند و با آن ها جشن می گیرند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، افزود: در صورتی که انسجام مسلمانان با هدف تحقق آرمان فلسطین و آزاد سازی کل سرزمینهای اشغالی تحقق یابد، رژیم صهیونیستی در جغرافیای سیاسی جایگاهی نخواهد داشت.

در ادامه این دیدار چهار تن از نمایندگان گروههای فلسطینی درباره مسائل مختلف سخنرانی کردند، همچنین طرفین بر استمرار مبارزه با رژیم صهیونیستی برای آزادی فلسطین و حفظ آرمان فلسطین تأکید کردند.

300/300

کد خبر: 719689

وب گردی

وب گردی