کتابخانه آفتابگردان، آیین رونمایی از کتاب «این راز مال من است» نوشته هادی خورشاهیان را با حضور نویسنده و مخاطبان نوجوان این رمان برگزار می کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی، در این نشست که با حضور نویسنده رمان «این راز مال من است» برگزار می شود، جمعی از نوجوانان 13 ساله و هم سن و سال با شخصیت اصلی داستان، این کتاب را رونمایی می کنند. در پایان این نشست جشن امضای کتاب برگزار و کتاب با امضای نویسنده به شرکت کنندگان اهدا می شود.

«این راز مال من است»، رمانی از هادی خورشاهیان است که ماجرای دختری ۱۳ ساله را روایت می‌کند که پدر و مادرش تصمیم گرفته‌اند فرزند دوم خود را به دنیا بیاورند و این مساله را با دختر نوجوان خود مطرح می‌کنند و شاهد و ناظر بر احساسات ضد و نقیض او هستند. چراکه دخترشان از یک سو دوست دارد صاحب خواهر یا برادری کوچک‌تر از خود شود و از طرف دیگر دلش نمی‌خواهد این فاصله سنی این اندازه زیاد باشد.

نشست رونمایی کتاب «این راز مال من است» دوشنبه 20 دی ماه ساعت 9 صبح در سالن سپیده فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می شود. علاقمندان برای شرکت در این نشست می توانند با شماره 55408658 تماس بگیرند. این فرهنگسرا در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است.

500500

کد خبر: 719741

وب گردی

وب گردی