بازدید معاون رییس جمهور واحد های تولیدی منطقه اقتصادی ویژه بوشهر

معاون رییس جمهور از گروه صنعتی پلی استر آریان و شرکت کیوان پلاست تولید کننده انواع قطعات گچ ساختمانی (سقف های کاذب و پانل های گچ) در بوشهر بازدید کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از شاتا از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر؛ محمد باقر نوبخت در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با بیان اینکه تحقق طرح‌ های اقتصاد مقاومتی یکی از اهداف سفر به استان بوشهر است، بیان کرد: پیگیری طرح‌ های اقتصاد مقاومتی با استفاده از توان و ظرفیت این استان در این سفر مورد بررسی قرار می‌ گیرد و راهکارهای لازم در مورد تحقق این ظرفیت ها ارائه می‌ شود.
وی گفت: یکی از برنامه‌ های دولت در سند چشم ‌انداز بودجه‌ ای برنامه ششم توسعه کشور، رسیدن به نرخ تورم تک رقمی است که دنبال این هستیم که هر سال 734 هزار میلیارد تومان با کمک بخش خصوصی در کشور سرمایه‌ گذاری مولد انجام شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با استفاده از 80 درصد ظرفیت بلااستفاده صدرای بوشهر اشتغال در این مرکز صنعتی سال آینده تا 10 هزار نفر افزایش می ‌یابد.
محمدباقر نوبخت در بازدید از شرکت صنعتی و دریایی صدرای بوشهر گفت: امروز که شاهد به ثمر رساندن توانمندی‌ها و ظرفیت‌های صدرای بوشهر هستیم انرژی و نشاط و امیدواری در مسئولان و مردم ایجاد کرده که زمینه رونق بیشتر شرکت صدرای بوشهر سال آینده فراهم می‌شود.
وی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر وجود ظرفیتهای مهم تولیدی و اقتصادی در کشوراشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی که با اعتقاد و اطمینان خاطر نکاتی در زمینه وجود ظرفیتهای خالی در کشور بیان می‌ کند اکنون این مهم در صدرای بوشهر شناسایی شده که از این ظرفیت باید استفاده حداکثری شود.
وی با بیان اینکه توانمندی صدرای بوشهر بیش از حد فعلی است، تأکید کرد: اکنون 80 درصد ظرفیت صدرای بوشهر بلااستفاده است که با برنامه ‌ریزی‌ های انجام شده این ظرفیتهای سال آینده مورد استفاده و بهره ‌برداری قرار می ‌گیرد.
وی گفت: تصریح کرد: هفته آینده نشست تخصصی با حضور مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم‌الأنبیاء، صدرا، استاندار و نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در تهران برای استفاده بیشتر از ظرفیت صدرا تشکیل می‌شود.
وی افزود: هر کاری که به توانمندی و افزایش صدرای بوشهر لازم باشد مورد توجه قرار می‌ گیرد؛ چرا که این ظرفیت در توسعه و اقتصاد ملی نقش تأثیرگذاری دارد.همچنین باید سفارشاتی که این واحد صنعتی می‌ تواند انجام دهد برای تقویت اشتغالزایی و تولید آن تسهیلات لازم فراهم شود و سفارشات در این حوزه به صدرای بوشهر سپرده شود.

402/101

کد خبر: 719750

وب گردی

وب گردی