برگزاری جلسه ی ستاد دهه ی فجر95 استان تهران در حرم مطهر حضرت امام خمینی (س)

جلسه ی هماهنگی بیشتر برای هرچه با شکوه تر برگزار شدن 38 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام خمینی (س) برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس امام خمینی(س) ، در این جلسه که مدیران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه ی فجر استان تهران در آن حضور داشتند ، حجت السلام و المسلمین جوادی راد -رییس دفتر تولیت حرم مطهر و موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (س) -ضمن خوش آمدگویی به مدعوین ، به اهمیت برگزاری مراسم سالروز ورود امام خمینی (س) اشاره و تصریح کرد : هرساله در 12 بهمن شاهد برگزاری مراسم سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به میهن عزیزمان هستیم و نکته ای که حائز اهمیت می باشد این است که این مراسم تنها مراسم رسمی برگزار شده در روز 12 بهمن در سراسر کشور توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می باشد.

وی همچنین به ارتقاء کمی و کیفی برنامه های امسال اشاره کرد و گفت:توقع مردم این است که سال به سال شاهد مراسم با کیفیت تر از گذشته در حرم مطهر امام (س) باشیم و برای نیل به این مقصود می بایست از تمام ظرفیت های موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

در ادامه این مراسم اعضای شرکت کننده به ذکر نکاتی برای مراسم ویژه بهمن ماه در حرم مطهر و سالروز ورود امام خمینی (س) به میهن بیان داشتند.

گفتنی است اعضاء شرکت کننده در این جلسه با حضور در حرم مطهرامام خمینی(س) با آرمان های امام راحل (س) تجدید بیعت کردند.

306/300

کد خبر: 719799

وب گردی

وب گردی