راه اندازی مرکز فناوری ورزشی در کشور/ درمان آلزایمر با ورزش

رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی از راه‌اندازی مرکز فناوری ورزشی خبر داد و گفت:استفاده از تجهیزات ورزشی می تواند در درمان برخی بیماریها موثر و مفید واقع شود.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر رضا قراخانلو امروز در مراسم امضای قرارداد حمایت مالی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی از منتخبین ایده‌بازار فناوری و تجهیزات ورزشی اظهار داشت: در حال حاضر در پروژه ۲۰۲۰ استان تهران مشارکت داریم تا بتوانیم در رشته قایقرانی استعداد یابی کنیم و سهم مدال‌های استان تهران را در المپیک بعدی افزایش دهیم.

قراخانلو با بیان اینکه ایده بازار فناوری در حوزه ورزشی را برگزار کرده ایم، افزود: امیدواریم که حرکت جدیدی در این زمینه آغاز شود زیرا در کشور بسیاری از پروژه‌ها و نیمه‌کاره رها شده اند.

رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی گفت: ضروری است که از تجهیزات ورزشی برای درمان برخی از بیماری‌ها استفاده کنیم که نمونه هایی از این اقدام در کشور دیده شده است؛ درمان آلزایمر برای افزایش فعالیت‌های مغزی با ورزش از جمله این اقدامات هستند.

وی در خصوص راه اندازی مرکز فناوری ورزشی اظهار داشت: با راه‌اندازی این مرکز تولید فناوری‌های‌ مرتبط با بخش ورزشی با سهولت بیشتری صورت گیرد.

200/202

منبع: مهر

کد خبر: 719846

وب گردی

وب گردی