آغاز پذیرش بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی در  واحد گرمسار 

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از ثبت‌نام بدون آزمون در رشته‌های کار‌شناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی پیوسته و ناپیوسته این واحد برای ترم دوم در 104 رشته تحصیلی خبر داد.

طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در گفت و گو با ایسکانیوز با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در 85 کیلومتری شرق تهران دارای امکانات و ظرفیت‌های گسترده‌ای از جمله امکانات آموزشی و رفاهی مناسب و سرویس ایاب و ذهاب به تهران و سمنان است گفت: این دانشگاه در 104رشته تحصیلی از بین دارندگان مدارک دیپلم فنی و حرفه‌ای، کار و دانش، پیش‌دانشگاهی و نظام قدیم در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته برای نیمسال دوم سال تحصیلی 96-95 بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.

میرساردو افزود: در این مرحله‌ از ثبت‌نام بدون کنکور، واحد گرمسار در 73 رشته گرایش در مقطع کار‌شناسی پیوسته و ناپیوسته و 31 رشته گرایش در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته در خدمت علاقه‌مندان به تحصیل در این واحد دانشگاهی است.

سرپرست واحد گرمسار افزود: رشته‌های کار‌شناسی پیوسته حقوق، مهندسی برق الکترونیک، کنترل، مخابرات و...از جمله رشته‌های واحد گرمسار در مقطع کارشناسی پیوسته به شمار می‌رود.

میرساردو ادامه داد: داوطلبان برای ثبت نام باید با مراجعه به سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته‌ اقدام کنند.

وی در خصوص نحوه مراجعه ثبت نام کنندگان به دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار پس از ثبت نام اینترنتی گفت: داوطلبان پس از ثبت نام اینترنتی و آغاز فرآیند پذیرش حضوری داوطلبان در واحد گرمسار، پیامکی مبنی بر ثبت نام حضوری دریافت خواهند کرد و دریان مرحله می بایست شخصاً به همراه مدارک مورد نیاز به این واحد دانشگاهی مراجعه و نسبت به ثبت نام و پذیرش نهایی خود اقدام کنند.

میرساردو درباره رشته های کارشناسی ناپیوسته نیز گفت: واحد گرمسار در 23 رشته در این مقطع بدون آزمون دانشجو می پذیرد که رشته های آموزش زبان انگلیسی، آموزش و پرورش ابتدایی، تربیت بدنی و علوم ورزشی و... از رشته های مقطع کارشناسی ناپیوسته این واحد دانشگاهی به شمار می روند.

سرپرست واحد گرمسار درباره رشته‌های کاردانی نیز یادآور شد: ثبت‌نام بدون کنکور برای رشته‌های کاردانی پیوسته و ناپیوسته نیز آغاز شده و واحد گرمسار با 31 رشته کاردانی آماده ثبت‌نام از داوطلبان است.

وی گفت: رشته‌های کاردانی پیوسته و ناپیوسته واحد گرمسار نیز شامل: حسابداری، تربیت بدنی، الکتروتکنیک، تاسیسات الکتریکی، مکانیک خودرو، برق صنعتی، نقشه کشی عمومی وطراحی صنعتی، ابزار دقیق، آمار، کامپیو‌تر، سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر، برق الکترونیک، برق قدرت، برق مخابرات، دامپزشکی، امور دامی، امور زراعی و باغی، تکنولوژی دامی، تکنولوژی تولیدات گیاهی، آموزش زبان انگلیسی، تربیت معلم آموزش زبان انگلیسی وآموزش و پرورش ابتدایی است.

205/200

کد خبر: 719983

وب گردی

وب گردی