چرا مجمع انتخابات هیئت کشتی همدان لغو شد

مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان همدان بدون هیچ علت مشخصی لغو شد و خبر دقیقی هم از زمان برگزاری آن نیست تا ورزش نخست و پهلوانی همدان در برزخ بلاتکلیفی سیر کند.

به گزارش ایسکانیوز، اگرچه سخن از لغو مجمع انتخاباتی هیئت کشتی همدان در کمتر از 48 ساعت مانده به زمان برگزاری، دیگر از حوصله خارج است اما هنوز یادآوری این سوال که چرا و اصلا به چه علت محکم و قانع‌کننده مجمع به تعویق افتاد، اذیت‌کننده است. البته تعویق زمان برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت کشتی در فضای مجازی شائبه‌هایی زیاد پیرامون این انتخابات ایجاد و بحث "مهندسی" آن را تقویت کرد.

دستگاه ورزش همدان اگرچه در یک اقدام پسندیده، مدیریت هیئت کشتی استان را به سرپرست موقت سپرد تا انتخابات در فضایی عادلانه‌تر برگزار شود اما قراردادن معاون دستگاه ورزش با دغدغه‌های کاری فراوان به عنوان سرپرست موقت هیئت کشتی، یک گناه نابخشودنی بود که دستگاه ورزش به آن مرتکب شد.

معاون دستگاه ورزش استان نه اینکه از عهده مدیریت موقت ورزش نخست استان ناتوان باشد اما علی ضمیری‌کامل به سبب دغدغه زیاد و ترافیک کاری فراوان در پست سابق خود آن‌چنان که باید وقت برای کشتی نگذاشت و همین دور بودن سهوی از فضای پرحاشیه کشتی موجب شد تا دفتر هیئت جولانگاه افرادی باشد که برای برخی کاندیداها فعالیت می‌کردند. حتی یک روز پای یک از نامزدهای انتخاباتی نیز به دفتر هیئت باز شد تا فضایی متشنج اطراف کشتی را فراگیرد.

کار تا جایی پیش رفت که عصر شنبه گذشته، فکس ارسالی فدراسیون کشتی که در آن به لغو برگزاری مجمع هیئت کشتی در روز دوشنبه اشاره شده بود، بلافاصله در فضای مجازی توسط افرادی اطلاع‌رسانی شد که موجبات تعجب سرپرست هیئت کشتی و حتی افرادی چون سخنگوی دستگاه ورزش استان همدان را فراهم کرد.

به هر حال مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان همدان عقب افتاده و پافشاری دستگاه ورزش برای برگزاری آن در آینده‌ای نزدیک هم گویا بدون فایده است؛ روندی که به هیچ عنوان به سود ورزش نخست استان نیست و کشتی را در مسیری بدتر از آنکه در گذشته قرار داشت، سوق می‌دهد.

انتظار این است تا دستگاه ورزش با رایزنی‌های فشرده‌تر با فدراسیون کشتی و حتی وزارت ورزش و جوانان، مقدمات برگزاری مجمع کشتی را ظرف روزهای آتی و قبل از برگزاری جام تختی که حسابی فدراسیون‌نشینان را درگیر خود خواهد کرد، فراهم کند تا ورزش پهلوانی همدان از این حالت برزخی خارج شود.

604/101

کد خبر: 720051

وب گردی

وب گردی