لزوم افزایش تعداد ناظران دامپزشکی در مرغداری‌ها

استاندار تهران بر لزوم افزایش تعداد ناظران دامپزشکی در مرغداری‌ها تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سیدحسین هاشمی در جلسه شورای استانی پیشگیری از آنفولانزای حاد پرندگان که با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی و رییس سازمان دامپزشی کشور برگزارشد گفت:‌هم افزایی،اراده و توجه به احساس مسئولیت امور سخت را به راحتی ممکن می سازد.

وی با تشکر از مدیریت و کنترل درست در مواجهه با بیماری های حاد طیور و پرندگان در استان افزود: ساماندهی مرغداری های سنتی و صنعتی باید در دستور کار قرار بگیرد و در صورت رعایت نکردن اصول پروانه و مجوز در هر مرغداری برخوردهای قانونی انجام شود.

استاندار تهران ادامه داد: پایش مستمر بر وضعیت سلامت مرغ و طیور عرضه شده در فزوشگاه‌ها و محل‌های توزیع انجام شود.

هاشمی با تاکید بر اهمیت افزایش تعداد ناظران دامپزشکی در مرغداری ها گفت:‌تهران پایتخت است و وقوع هر بحرانی انعکاس خبر زیادی دارد و لازم است با همکاری سازمان دامپزشکی،علوم پزشکی و ورود فرمانداران با صدا و سیما به منظور افزایش سطح اطلاع رسانی و مدیریت افکار عمومی جامعه ارتباط لازم برقرار شود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، هاشمی بر توجه ویژه به تخصیص اعتبارات در حوزه دامپزشکی تاکید و تصریح کرد: با نزدیک شدن به دهه فجر و ایام نوروز جلسات تنظیم بازار به منظور مدیریت عرضه مرغ برگزارشود تا در ایام خاصی همچون نوروز شاهد کاهش عرضه نباشیم.

706

کد خبر: 720080

وب گردی

وب گردی