حرکت دانشگاه آزاد اسلامی  با تمام قوا به سوی اقتصاد دانش بنیان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین گفت : در حال حاضر، در واحد خمین 9 هسته فن آور در مرکز رشد واحد مستقر هستند،که با توجه به عمر یک ساله مرکز رشد این واحد، دستاوردی عظیم محسوب می شود.

دکتر عباس شمسی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین در گفتگوی اختصاصی با ایسکانیوز درباره عملکرد دانشگاه آزاد در حمایت از شرکت های دانش بنیان گفت : این واحد آموزشی با حمایت همه جانبه مدیران ارشد در سازمان مرکزی، با تمام قوا به سوی اقتصاد دانش بنیان پیش می رود.

او افزود : در حال حاضر، در واحد خمین 9 هسته فن آور در مرکز رشد واحد مستقر هستند،که با توجه به عمر یک ساله مرکز رشد این واحد، دستاوردی عظیم محسوب می شود.

عباسی با اشاره به رشته های تخصصی مورد استفاده در مرکز رشد اذعان داشت : لازم به ذکر است که مرکز رشد این واحد در زمینه کشاورزی و انرژیهای نو متمرکز شده است ، اما علاوه بر این موضوعات طرح های دیگری نیز در خصوص سلامتی، هوشمند سازی و صرفه جویی در مصرف آب نیز در دستور کار قرار دارند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین بر اقدامات اخیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین در دو سال اخیر تصریح کرد :در این مدت این دانشگاه اقدام به برگزاری کارگاه های ثبت اختراع، اقتصاد دانش بنیان و کارآفرینی با حضور کارآفرینان جوان کشوری نیز کرده است که این موضوع تاثیر قابل توجهی بر دانشجویان گذاشته است. به نحوی که خروجی آن در نمایشگاه هفته پژوهش 95 که در واحد برگزار شد بسیار چشمگیر و بی سابقه بود.

402/101

کد خبر: 720148

وب گردی

وب گردی