تولید تجهیزات توانبخشی تربیت بدنی توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

دانشجو مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت :ما یک شرکت تولید کننده تجهیزات توانبخشی تربیت بدنی داریم که محصول اولیه به تولید رسیده آن، سامانه اندازه گیری زمان واکنش سیستم عصبی انسان است.

آزاده الماسی دانشجو مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در گفتگوی اختصاصی با ایسکانیوز درباره تولیدات شرکت خود گفت : ما یک شرکت تولید کننده تجهیزات توانبخشی تربیت بدنی داریم ،که محصول اولیه به تولید رسیده آن، سامانه اندازه گیری زمان واکنش سیستم عصبی انسان است.

او با اشاره به حمایت های مالی و معنوی دانشگاه آزاد اسلامی افزود :تا کنون دانشگاه آزاد اسلامی با ارائه وام و تسهیلات و جا و مکان به ما ،بسیار ما را مورد حمایت خود قرار داده است .

الماسی ادامه داد :5 ماه است که از آغاز کار ما می گذرد ولی هنوز مجوز دانش بنیان شدن شرکت را دریافت نکرده ایم.

دانشجو مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با ذکر جزییات شروع فعالیت دانش بنیان خود اذعان داشت : مدتی بود که بر روی این طرح کار می کردم ، که با ارائه طرح دیگری که طرحی لیزری و کاملا متفاوت از این طرح بود ، در استارت آپ، با مرکز رشد آشنا شدم و با عنوان این طرح و مشورت با چند نفر قرار شد بر روی این طرح تمرکز کرده و سپس آن را ارائه دهم .

او با اشاره به مزیت های این طرح نسبت به مشابه خارجی آن تصریح کرد :این طرح که «ام ا وی ان ا» نام دارد، دستگاهی است که نمونه خارجی دارد اما نسبت به آن دارای مزیت هایی از جمله پیشرفته تر و ارزانتر بودن است.محصول شرکت ما ای ام دی با دقت بالای در حد میکرو است که مزیت عمده آن به شمار می آید.

الماسی با تاکید برجلوگیری از خروج ارز توسط تولید داخلی این محصول و اختلاف آن نسبت به مشابه خارجی آن اظهار داشت: این محصول داخلی علی رغم داشتن مزایای خاص نسبت به مشابه خارجی خود،دارای اختلاف قیمتی در حدود 12 میلیون است .

او با اشاره به کارآفرینی حاصل از تولید این دستگاه افزود : ما در حال حاضر به طور مستقیم 2نفر و به طور غیر مستقیم نیز 2نفر کارآفرینی داشته ایم.

این دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی در پایان با تقدیر از حمایت های دانشگاه آزاد اسلامی در پیشبرد و توسعه طرح خود گفت : شروع کار ما از مرکز رشد بوده است و قصد داریم با پیشرفت کار خود ،شرکتی را نیز دایر کنیم .

402/601

کد خبر: 720210

وب گردی

وب گردی