سردار سلامی : قدرت ایران، یک قدرت جهانی است

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حقیقیت قدرت ایران را یک قدرت جهانی خواند و گفت: وقتی کشوری می‌تواند در مقابل یک ائتلافی از قدرت‌های بزرگ جهانی بایستد و نقطه تعادل منطقه و جهان شود یک قدرت جهانی است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در آیین تکریم و معارفه فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، انقلاب اسلامی ایران را شبیه بعث اولیه اسلام دانست و گفت: هنگامی که آیات الهی بر قلب پیامبر نازل شد هیچ کس باور نمی‌کرد با این سرعت عرض و طول عالم را طی کند.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم که خداوند مستضعفان را به پیروزی بر دشمنان نوید می‌دهد، افزود: این داستان برای انقلاب اسلامی ما نیز رخ داد و اکنون نیز 38 سال است که همه جنگ‌های بزرگ عالم در منطقه‌ای به نام جهان اسلام و با جهت گیری در نقطه‌ای که قلب تحول در اسلام ( ایران) است صورت می‌گیرد.

سلامی با بیان اینکه برای مسلمانان ننگ‌آور بود که مشرکان و کفار بر سرنوشت آنان چیره شوند و ثروت و آبرو و عزت آنان را به غارت برند، اظهار کرد: این وضعیت سرنوشت مسلمانان تا قبل از انقلاب اسلامی ایران بود که آمریکا و مستکبران طی 100 سال گذشته وضعیتی سرشار از ذلت برای مسلمانان ساخته بودند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با انقلاب بزرگ خود بر قلب تسلط سیاسی مستکبران یورش برد، تصریح کرد: با دست خالی غلبه کردن بر بزرگترین امپراطوری بزرگ بشر نشانه نصرت الهی بود، امام بزرگترین بت تاریخ را شکست.

وی به وحدت دشمنان و قدرت‌های جهان در جلوگیری از گسترش اسلام در جهان اشاره و عنوان کرد: همه کشورهای سلطه‌طلب می‌دانستند که اگر پیام استقلال و آزادی در جهان اسلام گسترش یابد هیچ سکویی برای بالا رفتن این قدرت‌ها نخواهد ماند.

سلامی با تاکید بر اینکه غربی‌ها می ‌خواهند به ما بگویند چقدر پیشرفت کنیم، در چه علومی ارتقا یابیم، با چه کسانی دوست و با چه کسانی دشمن باشیم، چه کسانی را تروریست بنامیم و چه کسانی را مقابل آن، اظهار کرد: در منطق آمریکا و غربی‌ها رژیم صهیونیستی یک مبارز ضد تروریست و حزب‌الله لبنان یک تروریست و ایران نیز حامی تروریست است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به کشته شدن بیش از هشت میلیون نفر در جهان توسط آمریکا به طور مستقیم، ساخت ابزار شکنجه، تربیت دیکتاتورهای جهانی و تشکیل گروهک‌های تروریستی در جهان به دست آمریکا، تصریح کرد: در تمامی جنگ‌های 38 سال گذشته در غرب آسیا یک طرف این جنگ‌ها آمریکا ، کشورهای اروپایی و شرکای عرب آن‌ها بوده است.

سلامی با بیان اینکه در طول این چند سال به 14 کشور اسلامی حمله و بیش از 10 میلیون نفر را آواره کردند، گفت: جنگ‌های مختلف در افغانستان، پاکستان، لبنان، یمن، سوریه و عراق به راه انداختند تا اسلام را تضعیف کنند.

وی با اشاره به اینکه جهان اسلام یک حامی نیرومند و صادق به نام جمهوری اسلامی و یک پناهگاه بزرگ و معنوی به نام رهبری معظم انقلاب دارد، افزود: ایران هیچ منافع مادی در فلسطین، لبنان و سوریه ندارد، بلکه منافع معنوی و عزت و آبروی مسلمانان است.

سلامی حفظ امنیت و ارزش‌های اسلامی و احیای اسلام را از منافع ایران در کمک به کشورهای مسلمان دانست و اظهار کرد: به لطف الهی در این چند سال هرچه دشمنان پرونده گشودند به وسیله انقلاب مختومه شد.

وی به جنگ هشت ساله علیه ایران و تجزیه ایران توسط دشمنان اشاره و اظهار کرد: کشور ایران از درون جنگ هشت ساله در قامت یک قدرت بزرگ ظاهر شد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حقیقیت قدرت ایران را یک قدرت جهانی خواند و گفت: وقتی کشوری می‌تواند در مقابل یک ائتلافی از قدرت‌های بزرگ جهانی بایستد و نقطه تعادل منطقه و جهان شود یک قدرت جهانی است.

سلامی تصریح کرد: ساختارهای قدرت جمهوری اسلامی شکل گرفته است و این نوید اطمینان‌بخش از یک قدرت جهانی دارد که میدان قوای جهانی را تحت کنترل خود بگیرد.

وی با اشاره به تحریم 10 ساله اقتصادی علیه ایران و تحریم فشرده جهانی از سوی کشورهای غربی، ادامه داد: ایران هرگز در این چند سال سیمای یک اقتصاد تحریم شده را نداشت.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: ما در زمان تحریم‌ها به فناوری هسته‌ای دست یافتیم، در تحریم‌ها نیروگاه‌ها و پالایشگاه‌ها را ساختیم و نمونه آن پالایشگاه ستاره خلیج فارس است که بزرگترین پالایشگاه جهان محسوب می‌شود و صدها پروژه اقتدارآفرین دیگر.

وی با بیان اینکه بیگانگان با تهاجم فرهنگی می‌خواستند ملت را از نظام و رهبری جدا کنند و اعتماد به اسلام و رهبری را از بین ببرند، افزود: دشمن با تمام ظرفیت خود به میدان آمد و آن‌ها می‌خواستند راه نفوذ کشور را به اسلام و جهان ببندند ولی امروز حزب‌الله لبنان به سیادت سیاسی رسیده است.

سردار سلامی با بیان اینکه ما در پیشرفت، رشد و غلبه هستیم و این‌ها وعده‌های الهی است، تصریح کرد: وقتی ملت ایران و ملت‌های دیگر با تکیه بر رهبر معظم انقلاب متحد می‌شوند نتیجه آن اعتبار، منزلت، شکوه و پیروزی برای اسلام است.

وی با اشاره به محاصره ایران در میان آتش‌ها در کشورهای همسایه به داستان حضرت ابراهیم اشاره کرد و افزود: این معجزه نظام ماست که خداوند ایران را لنگرگاه امنیت جهانی قرار داده و هرکجا که ایران اسلامی حضور دارد، مانند حلب، کربلا، سامرا، کاظمین، تکریت و فلسطین، امنیت برقرار است

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه نام ایران بر دل‌های دشمنان اسلام لرزه می‌اندازد، گفت: اکنون دیگر اسرائیل نمی‌تواند به راحتی به مسلمانان حمله کند زیرا ایران در مقابل آنان ایستاده است.

3003/300

کد خبر: 720236

وب گردی

وب گردی