فرکی: عملکرد بهتری نسبت به رقیب داشتیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا بعد از تساوی برابر ماشین سازی گفت:ما خیلی خوب شروع کردیم.

به گزارش ایسکانیوز، حسین فرکی در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل ماشین سازی اظهار داشت: امروز هوا نسبتا سرد بود. بازی خوبی بود. ما خیلی خوب شروع کردیم. شناخت خوبی از حریف داشتیم. فکر می کنم بهتر از ماشین سازی خودمان را آماده کردیم. آماده بردن بودیم. با تمام احترامی که برای تیم حریف و کادر فنی قائل هستم می توانستیم به پیروزی برسیم. فکر می کنم کسانی که بازی را دیدند بازی پرهیجانی را دیدند. که در مجموع6 گل داشت و همین نشان می دهد که این بازی چقدر جذاب بود. به اعتقاد خودم در هر دو نیمه بهتر بودیم و بیشتر توپ را در اختیار داشتیم اما در 45 دقیقه نخست 2 گل خوردیم.

سرمربی سایپا درباره بازگشت تیمش به جریان بازی پس از دریافت دو گل خاطرنشان کرد:آن دو گل می توانست شرایط روحی ما را تحلیل دهد اما بچه ها ما چون به کار خودشان مطمئن بودند به بازی برگشتند ودو گل خورده را جبران کردند روی بازی مسلط شدیم و دو، سه موقعیت خوب را هم از دست دادیم.

وی ادامه داد: دوباره دروازه ما باز شد اما با یک پنالتی نتیجه را مساوی کردیم وقتی تیم حریف 10 نفره شده کار ما سخت تر شد. در مجموع می توانستیم در انتهای بازی مسابقه را به نفع خودمان کنیم اما اینطور نشد. اینکه بازی 2برصفر باخته و 3بر2 باخته را دوبار به تساوی کشاندیم خیلی امیدوارکننده است. اولویت ما سه امتیاز بود اما اولویت بعدی ما یک امتیاز بود. انشاالله با شرایط بهتری به استقبال نیم فصل دوم رقابت ها می رویم.

سرمربی سایپا بیان داشت: هر آن ممکن بود اتفاق بدی رخ دهد بین نیمه به بچه ها گفتیم که شایسته باخت نیستیم. چرا که مالکیت و گردش توپ را در اختیار داریم. خداراشکر این طلسم شکسته شد و توانستیم چند گل بزنیم. این بازی نوید خوبی برای ما بود. اگر ما شکست بخوریم دلیل ابتدایی حریف نیست بلکه خودمان هستیم. در نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم و توانستیم به گل برسیم. آمار گل زده ماشین سازی و ما خوب نیست اما در این بازی خوب کار کردیم. به طور فردی در بازی امروز اشتباه داشتیم.

وی درباره پیش بینی اش از رتبه پایانی سایپا گفت: تلاش می کنیم در نیمه بالای جدول قرار بگیریم. دو، سه بازیکن دیگر بگیریم تا تیم تقویت شود می توانیم در میانه های جدول باشیم و برای امسال نتیجه بدی نیست. هرچند ابتدای فصل برای کسب سهمیه تلاش می کردیم. اینکه در میانه جدول قرار بگیریم قابل است چرا که تیم های دیگر که برای سهمیه می جنگند فاصله انداخته اند. درست است که بازیکنان شاخص نتایج را عوض می کنند ممکن است شما تیم پرستاره داشته باشید اما نتیجه نگیرید. از محمدرضا سلیمانی و رضا جعفری در آینده بیشتر خواهید شنید. او خیلی شجاعانه بازی می کرد. او تیم جوانان را با گل هایش به جام جهانی فرستاد. علی قلی هم هست که از تازه از مصدومیت رها شده است.

فرکی در پایان گفت: مجموعا بازیکنان جوان داریم که اگر بتوانیم با آنها نتیجه کسب کنیم با این تیم و نفرات چهارم و پنجم شویم یک کار بزرگ انجام دادیم. از 100میلیون تا 500، 600 میلیون تومان بازیکن داریم اما تیم هایی را می شناسم که بالای یک میلیارد تومان با بازیکنان شان قرارداد دارند.انشاالله همراه با نتیجه بتوانم چند جوان به فوتبال کشورمان اضافه کنم. اگر ششم هم بشویم کارنامه بسیار خوبی است.

602/101

کد خبر: 720284

وب گردی

وب گردی