برگزاری یادواره شهید مدافع حرم

یادواره سردار شهید مدافع حرم علی محمد قربانی در سالن اجتماعات شیخ مرتضی انصاری دانشگاه آزاد اسلامی دزفول با حضور خانواده های محترم شهدای مدافع حرم و مردم شهید پرور استان خوزستان برگزار گردید.

به گزارش مرکز خبر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی دزفول؛ یادواره سردار شهید مدافع حرم علی محمد قربانی در سالن اجتماعات شیخ مرتضی انصاری دانشگاه آزاد اسلامی دزفول با حضور خانواده های محترم شهدای مدافع حرم و مردم شهید پرور به همت پایگاه بسیج کارمندی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول ، حوزه بسیج ادارات شهرستان و مدیریت شعب بانک انصار استان خوزستان برگزار گردید.

براساس این گزارش سیدعزیزاله پژوهیده فرمانده بسیج ادارات دزفول و دبیر یادواره گوشه هایی از زندگی شهید قربانی را به عنوان اسوه مدیریت ولایی و انقلابی بیان کرد.

در ادامه امام جمعه موقت اهواز در این آیین که با حضور پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و خانواده معظم شهیدقربانی و خانواده های شهدای مدافع حرم دزفول و اندیمشک برگزار شد گفت:برگزاری یادواره شهدا فرصتی برای تجلیل از شهدا و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

حجت الاسلام احمدرضا حاجتی: پاس داشتن مقام شامخ شهدا فرصت ارزشمندی است که ارزش های اسلامی را در جامعه نهادینه می کند.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ هوشیاری در برابر دشمنان اظهار کرد: در شرایطی که دشمن با حیله های مختلف علیه نظام اسلامی توطئه می کند باید هوشیار بود و از شهدا الگو گرفت.

وی سردار شهید علی محمد قربانی را به عنوان اسوه مدیریت انقلابی و ولایی نام برد و گفت:برخی مدیریت انقلابی را قبول نداشته و فکر می کنند اگر با دشمن بازی برد برد داشته باشند ، دشمن سهم 50 درصد آنها را می دهد.

گفتنی است این شهید والا مقام در عملیات‌های فتح المبین، کربلای 4، والفجر 8، بیت المقدس 2، بیت المقدس 7، نصر 4، طریق القدس، خیبر، بدر، والفجر 10، کربلای 5 و بسیاری از عملیات‌های غرور آفرین به عنوان فرمانده حضوری فعال داشت.
شهید قربانی پس از دوران دفاع مقدس نیز به عنوان روسای بانک‌های انصار اندیمشک، دزفول و کلان شهر اهواز و رئیس حراست شهرداری‌های کلان شهر اهواز و خوزستان به مردم خدمت صادقانه داشت.

این شهید والامقام اسوه اخلاق و ایمان بود و در عرصه فوتبال نیز مدت 10 سال ریاست هیئت فوتبال اندیمشک را بر عهده داشت و جامعه ورزش شهرستان از این شهید درس اخلاق آموخت.

در این یادواره از خانواده این شهید والامقام و همچنین از خانواده روحانی شهید مدافع حرم محمد کیهانی تجلیل شد.
سردار شهید علی محمد قربانی در دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) پارسال در سوریه به شهادت رسید.

204/200

کد خبر: 720285

وب گردی

وب گردی