پیام عارف در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

محمدرضا عارف در پیامی گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که به حق می‌توان ایشان را تاریخ انقلاب اسلامی ایران و استوانه نظام دانست همواره در راه اعتلای نظامی اسلامی از هیچ کوششی فرو گذار نکردند و در مسئولیت‌های خطیری که بر عهده داشتند تمام تلاششان توسعه و آبادانی ایران و حاکمیت اسلام بود.

به گزارش ایسکانیوز، پیام محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال ناگهانی مجاهد نستوه یار صدیق امام و رهبری حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بسیار تاسف بار و باعث تالم و تاثر شدید اینجانب شد.

ایشان که از مبارزان و یاران دیرین انقلاب بودند بارها مورد کین بدخواهان ملت ایران قرار گرفتند و در خرداد ماه سال ۵۸ که از سوء قصد دشمنان جان سالم به در بردند اینگونه مورد لطف حضرت امام قرار گرفتند که تاکید کرده بودند «بدخواهان باید بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است.»

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که به حق می‌توان ایشان را تاریخ انقلاب اسلامی ایران و استوانه نظام دانست همواره در راه اعتلای نظامی اسلامی از هیچ کوششی فرو گذار نکردند و در مسئولیت‌های خطیری که بر عهده داشتند تمام تلاششان توسعه و آبادانی ایران و حاکمیت اسلام بود. آثار ارزشمند به جای مانده از آیت الله هاشمی رفسنجانی نشان از باور عمیق این عالم دینی و مجتهد سیاسی به مشی اعتدالی در شیوه حکومت داری است. مطمئنا ضایعه درگذشت ایشان خسران بزرگی است که جبران آن بسیار سخت است.

اینجانب با اندوه فراوان ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به رهبر معظم انقلاب، مردم بزرگوار ایران و خاندان معزز هاشمی رفسنجانی بخصوص همسر محترم و وفادار ایشان سرکار خانم عفت مرعشی و فرزندان بزرگوار تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند رحمان و رحیم علو درجات را برای این عالم برجسته مسالت می‌کنم.

محمدرضا عارف»

300/300

کد خبر: 720354

وب گردی

وب گردی