حجت الاسلام اکرمی: آیت الله هاشمی رفسنجانی  از عهده امتحانات سنگین برآمد

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در همه صحنه های قبل از انقلاب، حین انقلاب و بعد از انقلاب، در آن هنگامی که مسوولیت مجلس شورای اسلامی یا ریاست جمهوری را داشتند در صحنه های مختلف از عهده امتحان و امتحانات سنگین برآمد.

سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز با تسلیت رحلت جانگداز آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در گفت و گو با ایسکانیوز، گفت: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را از سال 43 در منزل و حضور امام (ره) می دیدم و تا کنون میشناختم؛ یعنی بیش از 52 سال این شخصیت فکری، فرهنگی، تفسیری، تاریخی و خطابه را از نزدیک می شناسم.

وی افزود: در مجلس شورای اسلامی با ایشان بودم و در دفاع مقدس از ایشان حکم فرماندهی تبلیغات جبهه و جنگ را دارم و از هر جهت ایشان را یک عالم و دانشمند به روز در همه صحنه ها یعنی در مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، دفاع مقدس،دوران سازندگی، مجلس خبرگان و ... را دیدم . در همه صحنه های قبل از انقلاب، حین انقلاب و بعد از انقلاب، در آن هنگامی که مسوولیت مجلس شورای اسلامی یا ریاست جمهوری و مواردی دیگری که داشت در صحنه های مختلف از عهده امتحان و امتحانات سنگین برآمد یعنی درایت ایشان را دیدم.

وی با اشاره به سخنان مرحوم آیت الله بهشتی، گفت: آن سید مظلوم گفت، تداوم انقلاب دو چیز میخواهد یک خون دادن و دوم خون دل خوردن. خون دل را خورد از نا آگاهان و افراد حسود و افرادی که تنگ نظر بودند و نگاه سطحی داشتند، خون دل ها خورد و در آستانه وفات کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) از این دنیا رفت و از این خون دل خوردن ها راحت شد. ما آرزو می کنیم آنهایی که ناآگاهانه و یا خدایی ناکرده معادانه با ایشان برخورد می کردند هدایت شوند، به خود بیایند و در پیشگاه پروردگار متعال استغفار کنند.

302/300

کد خبر: 720360

وب گردی

وب گردی