پیام تسلیت سازمان نظام پرستاری در پی درگذشت آیت الله رفسنجانی

سازمان نظام پرستاری در پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسکانیوز، متن کامل پیام به شرح زیر می باشد:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر رحلت آیت الله جناب آقای هاشمی رفسنجانی، مجاهد دوران نهضت اسلامی و یار دیرین حضرت امام خمینی (ره)، موجب تالم و تاثر شد.

آن سفر کرده، در دوران رژیم طاغوتی و وابسته پهلوی، رنج و محنت بسیاری را متحمل شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با قبول مسئولیت های مهم همچون ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و نیز مجلس خبرگان رهبری، کوشا بود.

این یار وفادار انقلاب و مردم، همواره و همیشه و در تمامی دوران های پر فراز و نشیب زندگی پر ثمرش و در مسئولیت های حساس و خطیر خود در هدایت مسیر توسعه و پیشرفت ایران و تعمیق انقلاب، تلاشی وافر داشتند و همواره با نگاهی ژرف و تیزبین که یکی از ویژگی های خاص آن فقید سعید بود ، به فعالیت های خود در جهت پیشرفت کشورعزیزمان ادامه دادند.

تاریخ معاصر ایران و جهان نقش و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی را همواره به یاد خواهد داشت و بی شک مردم بزرگوار و فهیم ایران نیز قدردان تلاش های صادق آن بزرگمرد خواهند بود.

سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از جامعه شریف پرستاری کشور، این ضایعه عظیم و دردناک را به محضر مقام معظم رهبری که یکی از شاخص ترین یاران دیرین و صدیق خود را از دست دادند و به تمامی ملت شریف ایران و به خصوص همسر و فرزندان برومند ایشان تسلیت عرض کرده و از درگاه حضرت احدیت برای روح بلند آن عزیز از دست رفته علّو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارد.

701

کد خبر: 720400

وب گردی

وب گردی