توضیحات معاونت فرهنگی واحد سوادکوه درباره برنامه های این واحد دانشگاهی

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه درباره الویت برنامه های فرهنگی که در این واحد دانشگاهی به آنها پرداخته می شود، گفت: اولویت برنامه های فرهنگی در واحد سوادکوه شامل اجرای برنامه فرهنگی و هنری و تولید محتوای اسلامی، ایرانی در جهان مجازی است. از دیگر برنامه هایی که در این واحد در دست اقدام است، ایجاد بازارچه و ایستگاه فن و هنر است.

علی طالبی، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه درباره عملکرد معاونت فرهنگی این واحد دانشگاهی در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: دو تن از اساتید واحد سواد کوه در هفته گذشته در جشنواره دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی که در شهرستان نور برگزار شد، رتبه اول و دوم را به دست آوردند. این جشنواره با موضوع دستاوردهای دانشجویی و اساتید دانشگاه آزاد برگزار شد و شامل فعالیت های فرهنگی دانشجویان و اساتید منطقه مازندران بود.

او ادامه داد: از دیگر برنامه های واحد سواد کوه تجمیع برنامه های سراسری فرهنگی و گسترش برنامه های منطقه ای واحد سواد کوه با اولویت جذب حامیان دولتی و غیردولتی است، تصمیم بر این است تا در ایام دهه فجر با سازمان هایی که در سوادکوه فعالیت می کنند مراسمی را به شکل مشترک داشته باشیم.
طالبی درباره الویت برنامه های فرهنگی که در واحد سواد کوه به آنها پرداخته می شود، گفت: اولویت برنامه های فرهنگی در واحد سوادکوه شامل اجرای برنامه فرهنگی و هنری و تولید محتوای اسلامی، ایرانی در جهان مجازی است. از دیگر برنامه هایی که در این واحد در دست اقدام است، ایجاد بازارچه و ایستگاه فن و هنر است. جذب طرح های پژوهشی با موضوعات فرهنگی از سازمان های دولتی و غیردولتی از دیگر برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در واحد سواد کوه است.
وی افزود: با توجه به اینکه یکی از دانشجوایان این واحد از شهدای حرم است یکی از برنامه های مهم دانشگاه آزاد اسلامی در این واحد دانشگاهی ساخت جانما برای شهدا است که با توجه به شان این شهدا یادبوی را طراحی می کنیم.
معاون فرهنگی واحد سواد کوه ادامه داد: از برنامه های مهم فرهنگی که در این واحد دانشگاه اتفاق افتاده است کتابت قرآن کریم به شکلی بسیار فاخر است که انجام این پروژه دو سال طول کشیده است. و قرار است در برنامه های مختلف فرهنگی آن را معرفی کنیم.
طالبی درباره طرح دانشگاه آزاد اسلامی در مورد شناسایی و تجلیل از مفاخر، گفت: قرار است در این طرح از آیت الله نظری تجلیل شود. آیت الله صالحی که چند سال پیش دار فانی را وداع گفت هم یکی از مفاخری است که در اسفند ماه از وی تجلیل به عمل خواهد آمد.
علی طالبی در پایان درباره طرح هایی که معاونت فرهنگی واحد سوادکوه علاقمند به انجام آنها است، گفت: تولید محتوا در حوزه فرهنگی و هنری از برنامه هایی است که معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه در حال پیگیری آن است.
501500

کد خبر: 720417

وب گردی

وب گردی