پیام تسلیت هیات رئیسه دانشگاه آزاد واحد اردبیل به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی

هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با صدور پیامی، ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسکانیوز، متن پیام به شرح زیر است:

بسم ‌الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون
امروز در سوگ بزرگ مردی از از سرزمین بزرگان و ابرمردان؛ ایران سرفراز به ماتم و عزا نشسته ایم که سراسرزندگی پربرکتش را وقف اسلام و ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد.
ابرمردی که یار دیرین، وفادار و دلسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم حضرت آیت الله خامنه ای انقلاب (مد ظله العالی) بود و در همه حال و در همه بحبوحه های انقلاب، جنگ، سازندگی و در همه صحنه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و ... بهترین همسنگر و همفکری پویا، فعال و بی بدیل بودند.
نقش محوری و کلیدی آیت الله هاشمی در توسعه و پیشرفت کشور برهمگان عین روز روشن و مبرهن است و بی شک نام پرآوازه اش در طول تاریخ این مرز و بوم همانند امیرکبیرها به عنوان سردار سازندگی، استاد سیاست و اقتصاد و بزرگ تئوریسین فرهنگ و سیاست ماندگار خواهد بود.
حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی به فرموده رهبر معظم انقلاب نمونه‌ کم نظیری از نسل اول مبارزان ضد ستم شاهی و از رنج دیدگان این راه پر خطر و پر افتخار بود که سال ها زندان و تحمل شکنجه های ساواک و مقاومت در برابر این همه و آن گاه مسئولیت های خطیر در دفاع مقدس و ریاست مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و غیره، برگ های درخشان زندگی پر فراز و نشیب این مبارز قدیمی است.
خداوند روح این مرد بزرگ را با انبیاء و اولیای الهی و شهدای بزرگ تاریخ اسلام محشور گرداند. این ماتم عظمی را محضر مقام معظم رهبری، ملت سرافراز ایران، همسر فداکار، فرزندان محترم و تمامی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی تسلیت عرض می‌کنیم.


هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل

200

کد خبر: 720421

وب گردی

وب گردی