پیام تسلیت وزیر اقتصاد در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

وزیر اقتصاد در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، متن پیام طیب نیا بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ۞
سوره احزاب ؛ آبه ۲۳
رحلت ناگهانی عالم مجاهد و فقیه انقلابی ٬ یار دیرین حضرت امام( ره) و مقام معظم رهبری٬ مبارز نستوه و خستگی ناپذیر٬ مفسر قران و سیاستمدار مدبر و شجاع ٬حضرت آیة الله هاشمی رفسنجانی را به همه ملت ایران و بویژه مقام معظم رهبری و حوزه های علمیه تسلیت و تعزیت می گویم.
به یقین آن بزرگ مرد سفر کرده با خدمات بی بدیلی که در تمام دوره حیات پر افتخار خویش بویژه نهضت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی داشتند نامی نیک از خود در خاطر ملت به یادگار گذاشتند و اینک ایران اسلامی یکی از بزرگترین مفاخر و خدمتگزاران صدیق خود را از دست داد.
همراهی با حضرت امام( ره) از ابتدای نهضت امام تا پیروزی انقلاب اسلامی و تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه فرماندهی ۸ سال دفاع مقدس و ۸ سال خدمتگذاری در کسوت ریاست جمهوری ٬ مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام از آن بزرگمرد چهره ای یگانه ساخت.
اینک ایران اسلامی در غم از دست دادن یکی از بزرگترین رهبران خود ماتم زده و عزادار می باشد. اینجانب ضمن تسلیت مجدد این ضایعه جانسوز به ملت بزرگ ایران و مقام معظم رهبری و خانواده و تمام ارادتمندان آن مرحوم٬ رحمت و مغفرت خاصه الهی را برای ایشان مسئلت می نمایم.
رضوان الهی بر روح ایشان باد و حشر با اولیای الهی گوارای وجودشان باد.

علی طیب‌نیا

401/101

کد خبر: 720431

وب گردی

وب گردی