نوبخت: آیت الله هاشمی از فرزندان فهیم، صبور و پشتیبان انقلاب بودند

سخنگوی دولت، آیت الله هاشمی رفسنجانی را فرزند فهیم، صبور و پشتیبان انقلاب توصیف کرد و گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی هیچ گاه از خاطر نمی روند.

به گزارش ایسکانیوز، محمد باقر نوبخت در حاشیه مراسم وداع با آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت الله هاشمی از فرزندان فهیم، صبور و پشتیبان انقلاب بودند و همین واژگان بیانگر ویژگی های شخصیت ممتاز انقلاب است.

وی افزود: او هیچگاه از کنار امام خمینی(ره)، رهبری و انقلاب دور نشد بلکه بعنوان یک پشتوانه تا آخرین روز در ارتباط با تقویت نظام بودند و از خاطر نمی روند.
سخنگوی دولت ادامه داد: روز شنبه بنده در کمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام خدمت ایشان بودم و ایشان با چه دقتی راجع به مورد به مورد مصوبه مجلس که با توجه به اصل 110 قانون اساسی در مورد نظارت مقام معظم رهبری بود، گفت باید جایگاه نظارتی شورای نگهبان حفظ شود.
نوبخت اضافه کرد: با چه دقتی تمام مصوبات را تحلیل کردند و آن هایی را که فکر می کردند، موجب توسعه کشور نشود به خوبی تفسیر می کردند و به شورای نگهبان اعلام می کردند. آنهایی هم که به نفع توسعه بود حمایت می کردند. وی همه وجودش مردم و انقلاب بود.
وی اظهار کرد: بدون تردید نظام یکی از پشتوانه های خود را از دست داد، دولت و ملت، پشتیبان، و رهبر معظم انقلاب یکی از یاران با وفا و صدیق خود را از دست دادند.
سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: همانطور که حضرت امام (ره) در شهادت شهید باهنر و رجایی فرمودند که خدا هست؛ ما به همین امر اعتماد داریم و بر این مصیبت صبر می کنیم.

308/300

کد خبر: 720461

وب گردی

وب گردی