آستانه تحمل آیت الله هاشمی نشان داد با  مشی اعتدال می توان مشکلات را حل کرد

معاون اجتماعی وزارت بهداشت گفت:آیت الله هاشمی رفسنجانی یار و همراه امام خمینی(ره) در دوران پیروزی انقلاب اسلامی بودند،همچنین در دوران 8 سال دفاع مقدس در مقام فرماندهی جنگ نقشی اساسی را در پیروزی های عملیات ها ایفا کردند.

دکتر سید محمد هادی ایازی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز در پی تسلیت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از اسطوره های انقلاب اسلامی بودند که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی ایفا کردند.

وی ادامه داد: ایشان یار و همراه امام خمینی(ره) در دوران پیروزی انقلاب اسلامی بودند.همچنین در دوران 8 سال دفاع مقدس در مقام فرماندهی جنگ نقشی اساسی را در پیروزی های عملیات ها ایفا کردند.

معاون اجتماعی وزارت بهداشت افزود: در دوران 8 سال سازندگی، دولت ایشان بیشترین نقش را در توسعه و آبادانی کشور داشتند و پس از آن با صبر و اعتدالشان توانستند خیلی از موضوعات را راهبری کنند.

وی اضافه کرد: آستانه تحمل آیت الله هاشمی رفسنجانی نشان داد با مشی اعتدال است که می توانیم خیلی از مسائل و مشکلات را در سطح جامعه حل کنیم.

آستانه تحمل آیت الله هاشمی رفسنجانی نشان داد با مشی اعتدال است که می توانیم خیلی از مسائل و مشکلات را در سطح جامعه حل کنیم

دکتر ایازی با اشاره به عملکرد آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در قبل از انقلاب و پس از آن، دوران 8 سال دفاع مقدس و دوران سازندگی به عنوان یک شخصیت بزرگ شناخته شده اند به طوری که خیلی از رسانه های خارجی اعلام کردند یکی از بزرگترین سیاست مدار خاورمیانه را از دست داده ایم.

وی تاکید کرد: نقشی که آیت الله هاشمی در زمینه ارتباط گیری با کشور های همسایه در دوران تصدی ریاست جمهوری خود داشتند، نقشی بی بدیلی بود و بعد از جنگ شاهد اقدامات درخشان ایشان بوده ایم.

701/700

کد خبر: 720468

وب گردی

وب گردی